Pilulka mění brand identitu i směřování značky

středa, 15. října 2025, 15:25 Aktuality, Reklama, Marketing MediaGuru

Značka Pilulka prochází kompletní transformací. Z online lékárny se mění v digitální platformu pro zdravotní prevenci a dlouhověkost. 

Zdroj: FB Pilulka.cz

Zdroj: FB Pilulka.cz

Pilulka vstupuje s novou vlastnickou strukturou do nové éry s kompletní transformací značky. S novou brand identitou přichází i odlišný byznysový směr, v němž se původní online lékárna mění v digitální platformu zaměřenou na zdravotní prevenci, personalizovanou péči a dlouhověkost. Součástí proměny je uvedení osobního programu Pilulka Pro, který zákazníkům na základě laboratorních testů doporučí produkty na míru. Novinkou je také hodnocení kvality suplementů NutraRating i uvedení vlastní řady doplňků stravy Daily

Pilulka se chce stát spolehlivým expertem pro všechny, kteří chtějí mít ve zdraví přehled, opírat se o fakta a pečovat o svou dlouhodobou vitalitu. Transformaci zastřešuje kompletně nová brand identita z dílny agentury  Mark BBDO, která reflektuje strategické změny a posouvá značku do modernější a sebevědomější roviny.

„Naše nové směřování vychází z dlouhodobého sledování potřeb zákazníků, kteří chtějí rozumět tomu, co a proč užívají, a mít přístup k ověřeným informacím,“ říká Jiří Caudr, CMO Pilulky. „Proto jsme přistoupili nejen k proměně samotné značky, ale i jejího vizuálu – aby jasně vyjadřoval posun Pilulky od online lékárny k moderní zdravotní platformě, která přehledně propojuje technologie, prevenci a kvalitní produkty,“ doplňuje.

Celé směřování Pilulky je postavené na třech pilířích. Součástí nové éry je osobní program Pilulka PRO, který propojuje laboratorní diagnostiku s doporučením doplňků na míru podle výsledků z krve. Pilulka také uvádí systém NutraRating, který přehledně a jednoduše hodnotí kvalitu doplňků stravy. Umožňuje tak uživatelům rychle produkty porovnat a vybrat ty s nejvyšší kvalitou. Novinky doplňuje i vlastní řada suplementů Daily, vyvinutá s důrazem na účinnost, vstřebatelnost a cenovou dostupnost.

Hlavní komunikace nové Pilulky bude směřovat převážně do online prostředí a na sociální sítě, kde bude značka dlouhodobě budovat svou přítomnost.

„Na Pilulce je fascinující odvaha projít kompletní transformací. Změnila se od směřování, přes identitu, logo, barevnost až po komunikační koncept. Pilulka se řídí daty a jejich vizualizace byla inspirací k vytvořené identitě. Naší rolí bylo pomoci přetavit jejich ambici v jasný a srozumitelný příběh, který dokáže odlišit Pilulku na trhu a dlouhodobě posilovat její pozici moderní zdravotní platformy,“ přibližuje Zdeněk Mikeš, CEO Mark BBDO.

Součástí kampaně je série postav ztělesňující různé charaktery a přístupy ke zdraví na základě sledovaných dat. Nové persony značky vystupují v kampaňových videích, která jsou kompletně generovaná umělou inteligencí a pochází z dílny IS Produkce ve spolupráci s Mark BBDO. „Tyto digitální postavy propojují svět technologií a lidskosti a symbolizují posun Pilulky k personalizované, daty řízené péči o zdraví,“ dodává Zdeněk Mikeš.

S novou vizuální identitou bude Pilulka od poloviny října 2025 přítomná na všech komunikačních kanálech, na webu i v mobilní aplikaci.

-stk-