Makro ČR připravilo vánoční kampaň s „vychytávkami"

pondělí, 17. listopadu 2025, 07:40 Aktuality, Reklama MediaGuru

V rámci své vánoční kampani přináší Makro svým zákazníkům inspiraci, výhodné nabídky a vychytávky pro sváteční období. 

Zdroj: Makro

Zdroj: Makro

Společnost Makro ČR spouští novou vánoční kampaň s názvem „Vychytané Vánoce“. Staví na myšlence, že s Makro jsou svátky i praktické svátky bez stresu, s důrazem na kvalitu a dostupnost.

Kreativní koncept kampaně vznikl ve spolupráci s agenturou WMC|Grey, se kterou společnost dlouhodobě spolupracuje. Využívá hravý styl, jehož ústředním prvkem je barevný vizuál s otevřenou pusou, která doslova „křičí do světa, že Vánoce s makro jsou pro tento rok vychytané“.

„Každý rok o Vánocích vídáme velmi podobné kampaně – zasněžené ulice, třpytky, dárky a emoce podle osvědčeného scénáře. My jsme ale chtěli přijít s kampaní, která vystoupí z řady a nebude se držet vánočních klišé. ‚Vychytané Vánoce’ proto stavíme na výrazném grafickém designu, který přináší jiný pohled na vánoční komunikaci,“ vysvětluje Vlastimil Hladík, Business Unit Leader WMC|Grey. Kampaň nabízí škálu produktů, které zákazníci jinde nekoupí. 

„Vánoční kampaň běží napříč komunikačními kanály – od venkovních ploch, přes digitální média až po in-store komunikaci. Jejím cílem je především posílit vztah s našimi zákazníky a ukázat, že makro ČR je pro ně partnerem, na kterého se mohou spolehnout i v nejdůležitějších chvílích roku,“ doplňuje Nikola Formanová, tisková mluvčí společnosti Makro ČR. 

Ve dnech 14. až 15. listopadu proběhne na všech 13 prodejnách Makro také akce Black Friday. S 30% slevou si budou moct zákazníci koupit nepotravinový sortiment například hračky, vánoční dekorace a stromky, drogerii nebo dárkové kosmetické balíčky. Ze sortimentu potravin pak šumivá vína, italské a španělské uzeniny, vánoční cukrovinky, suché plody a sušené ovoce nebo mražené dezerty.

-stk-