Favi v kampani od AI představuje možnosti filtrů

čtvrtek, 18. prosince 2025, 17:35 Aktuality, Reklama MediaGuru

Favi uvádí novou reklamní komunikaci, kterou vytvořil s pomocí umělé inteligence. 

Zdroj: Favi

Zdroj: Favi

Online vyhledávač nábytku Favi spouští novou reklamní kampaň, která komunikaci značky posouvá do emocionálnější a vizuálnější roviny. Značka se s ní chce posunout dál a ukázat, že není „jen praktickým pomocníkem, ale někým, kdo chápe, že domov je mnohem víc než jen čtyři stěny".

„Protože to, že Favi má nábytek a hodně nábytku, už lidi za ty roky a mediální spendy vědí. Teď je naším cílem ukázat, co se děje, když člověk Favi používá,“ vysvětluje Jakub Smoljak, který je spolu s Václavem Píšou pod konceptem podepsán. 

V hlavní roli kampaně se objevuje „hrdinka Míša“, která cestuje magickým světem nábytku, pohybu a fantazie až do rozhraní Favi v telefonu koncového uživatele. Není jen pozorovatelem virtuálního světa, ale zároveň přímo ovlivňuje, jak se nábytek kolem mění podle jejích přání, tedy například podle druhu nebo barvy. 

Kampaň byla vytvořena pomocí umělé inteligence. „Pro Favi jsme navrhli koncept, který byl od počátku designován pro AI multiplikaci. Střih spotů zůstává stejný, ale pomocí syntetických hlasů, AI lipsyncu a generovaných prostředí měníme celý kontext. Tam, kde byste dříve měli jeden spot, teď klient získal tři plnohodnotné reklamy,” popisují tvůrci. 

Hlavní zapojení umělé inteligence spočívalo v hlasovém doprovodu, který zajistila technologie AI voice-overu. Tu mělo na starosti kreativně-technologické studio Brainz Studios. Pro vizuální část bylo využito generativní 3D modelování

Kampaň poběží v Česku, na Slovensku a v Maďarsku. Projekt vznikl pod vedením producentky Barbory Pošepné ve spolupráci s produkcí Seeya a agenturou KW Creative. Na výsledné podobě spotu se podepsalo i 3D & VFX zpracování, za kterým stojí Vojtěch Beznoska. Za produkcí spotu stojí tým Dogga Clan

-stk-