TikTok se v Česku blíží k 2,5 milionům, chystá další cílení
Reklamní komunikace na TikToku pomůže se zvýšením zásahu kampaně i s nastolováním trendů, zaznělo na prvním setkání TikTok MasterClass na českém trhu.
3/21/2023 7:25:15 AMReklamní komunikace na TikToku pomůže se zvýšením zásahu kampaně i s nastolováním trendů, zaznělo na prvním setkání TikTok MasterClass na českém trhu.
3/21/2023 7:25:15 AMTéměř o čtvrtinu narostl za posledních pět let průměrný denní čas strávený s médií, ukazuje nová zpráva od GWI. Nejvíce času věnují uživatelé na celém světě sledování sociálních médií a lineární televizi.
3/16/2023 1:50:10 PMČeští diváci strávili loni před obrazovkou každý denv průměru 3 hodiny a 25 minut. Bylo to téměř stejně jako před nástupem pandemie covid-19.
2/16/2023 7:20:28 AMVýzkum čtenosti tisku poprvé zveřejnil údaje o tzv. kvalitě čtení. Změřil průměrnou dobu strávenou s tištěnými tituly i průměrný počet kontaktů.
2/9/2023 6:00:11 PMNejvíce času věnuje česká populace starší 15 let sledování televizní obrazovky, roste čas trávený s obrazovkami mobilních telefonů, ukazuje výzkum Nielsen Admosphere.
11/2/2022 7:15:49 AMGlobální studie o mediálním chování generace Z od organizace WARC odhaluje několik trendů.
10/9/2022 8:05:59 AMV segmentu online videa se mezi TOP třemi hráči nejčastěji objevují weby Seznam.cz, iPrima.cz a Blesk.cz, ukazují data výzkumu NetMonitor.
8/18/2022 7:20:44 AMManaging directorka mediálního zastupitelství Atmedia Michaela Suráková shrnuje pohled na vývoj televizního trhu očima zástupců televizní branže ve střední Evropě.
5/25/2022 4:40:25 PMPřinášíme souhrnný pohled na vývoj jednotlivých mediatypů v roce 2021, tedy v druhém „covidovém" roce.
4/4/2022 10:35:20 AMNárůst televizní sledovanosti v prvním roce pandemie se přelil i do roku 2021. Čas strávený před televizní obrazovkou poprvé překročil hranici čtyř hodin denně.
2/22/2022 12:55:21 PM