L'Or: Káva a emoce k sobě patří, v plánu jsou i partnerské kavárny
Schválně se může každý zamyslet, co vše se mu v životě odehrálo u šálku kávy, přibližuje marketingový přístup značky L'Or Lumír Františák.
7/3/2024 7:00:00 AMSchválně se může každý zamyslet, co vše se mu v životě odehrálo u šálku kávy, přibližuje marketingový přístup značky L'Or Lumír Františák.
7/3/2024 7:00:00 AME-shop ČistéDřevo.cz letos prožívá skokový růst a chce ho udržovat na pevných základech, říká spoluzakladatel Tomáš Izaiáš.
7/1/2024 11:40:00 AMY’distri, firma zaměřující se na optimalizaci přesunu skladových zásob mezi pobočkami, se rozhodla v komunikaci vsadit na avatara svého CEO. Proč a jakým způsobem, přibližuje její marketingový ředitel Bohdan Fedor.
6/6/2024 6:40:00 AMBrašnářství Tlustý se svou nabídkou nově věnuje i firemním zákazníkům. Za loňský rok se mu tržby zvýšily meziročně o 37 %.
4/10/2024 11:00:00 AMCo všechno můžete dělat, abyste předešli poklesu počtu leadů a jejich kvality, radí ve svém textu Rastislav Bánovský z agentury Effectix.com.
4/10/2024 6:45:00 AMDo vedení českého Woltu nastupuje Tomáš Beniak. Jeho cílem je posílit retail a pozici značky v regionech.
1/10/2024 6:40:00 PMNovým generálním ředitelem společnosti XXXLutz pro Českou republiku a Slovensko se stal Michal Karcol.
1/6/2024 7:40:00 AMVzdělávací platforma #HolkyzMarketingu v letošním roce zdvojnásobila svůj obrat na 20 milionů korun.
12/8/2023 3:05:27 PMLetošní druhý ročník B2B konference se bude týkat rovnováhy brandu a výkonu a jejích přínosů pro byznys.
10/13/2023 7:05:52 AMPekařství Paul slaví 15 let v Česku. Podle marketingové manažerky Jany Kozákové se značce daří a chce se stát lovebrandem.
9/27/2023 7:40:04 AM