Sport Alive: Velké značky spojují se sportem byznys i fanoušky
Sport není jen o logu na dresu, ale o emocích, důvěře a příbězích, které propojují značky s lidmi, vyplynulo z letošního ročníku konference Sport Alive.
10/13/2025 1:05:00 PMSport není jen o logu na dresu, ale o emocích, důvěře a příbězích, které propojují značky s lidmi, vyplynulo z letošního ročníku konference Sport Alive.
10/13/2025 1:05:00 PMPavel Turek z KKCG popsal na konferenci Sport Alive, co Allwyn očekává od sponzoringového partnerství s Formulí 1.
10/10/2025 11:45:00 AMProdejce beauty produktů Vivantis vsadil na švédskou kreativitu a přichází se zásadním rebrandingem. Míří na generaci Z i mileniály.
10/8/2025 1:45:00 PMPřípravu na změnu jména ze Sazky na Allwyn bude provázet několikaměsíční komunikační kampaň.
9/29/2025 1:10:00 PMKreativita je zásadní pro růst firem a její význam v době AI roste. Agentury a marketingoví ředitelé mají příležitost stát se hybateli kreativity a strategickými partnery vedení firem, zaznělo na webináři s účastí Johna Hegartyho a Orlanda Wooda.
9/25/2025 7:50:00 AMPodle výzkumu agentury MNForce už gaming není jen doménou teenagerů, ale stal se běžnou součástí života napříč generacemi. Značkám otevírá nové možnosti komunikace.
9/17/2025 10:15:00 PMSpotřebitelé důvěřují značkám více, pokud se jejich reklama objevuje v prémiových médiích, vyplývá z mezinárodního výzkumu.
9/16/2025 7:20:00 AMDeep Context umožní vyhodnotit celý obsah stránky, včetně tónu, sentimentu nebo témat, a porovnat jej s konceptem značky.
9/12/2025 7:40:00 AMNa letošní konferenci Brand Marketing přijede do Prahy odborník na marketingový leadership Thomas Barta. V rozhovoru s Janem Paterou mluví i o třech podobách odvahy v marketingu a o tom, jak se dívat na 4P v praxi.
9/10/2025 7:55:00 AMMarketingová agentura Fragile představuje novou brandovou identitu, která zahrnuje logo, claim, vizuální styl i web.
9/8/2025 11:05:00 AM