Budování důvěry značky je jako „skládání Eiffelovky ze sirek"
Vybudovat důvěru trvá dlouho, je to pracné a navíc se může celý výsledek za chvíli zhroutit, zaznělo na konferenci Communication Summit.
6/2/2025 1:35:00 PMVybudovat důvěru trvá dlouho, je to pracné a navíc se může celý výsledek za chvíli zhroutit, zaznělo na konferenci Communication Summit.
6/2/2025 1:35:00 PMPražskému publiku se představil Marcus Collins, autor publikace For the Culture, ve které tvrdí, že nejsilnějším nástrojem k ovlivňování lidského chování je skutečné kulturní zapojení.
5/28/2025 7:15:00 AMDíky behaviorálním vědám víme, jak ovlivnit spotřebitelské rozhodování. Jak ale naložit s tím, že mozek odhadem pětiny populace funguje trochu jinak?
5/22/2025 3:10:00 PMTéma letošní komference Communication Summit zní: Proč mají věřit právě vám?!
5/19/2025 7:15:00 AMMarcus Collins, stratég, který pomáhal budovat značky jako Apple, Nike či Beyoncé, se představí na pražském Communication Summitu.
5/5/2025 2:40:00 PMJak zaujmout spotřebitele reklamním sdělením nebo diváky u televize vědeckými novinkami? Na to odpovídal letošní ročník konference Communication Summit.
6/11/2024 9:15:00 PMCo znamená opravdovost? A stojí o ni značky vůbec? Na konferenci Communication Summit se 24. května diskutovalo o tom, proč je autenticita v marketingové a PR komunikaci v dnešní době nezbytná.
6/5/2023 5:30:00 PMAutor knihy Anatomie rozhodování Richard Shotton představil na konferenci Communication Summit svou letošní knižní novinku, ve které popisuje, jak využit behaviorálních poznatků ke zvýšení prodejů a k získání zákazníků.
5/29/2023 7:10:29 AMMezi tématy šestého ročníku Communication Summitu dominují opravdovost a odpovědnost. Ze zahraničí dorazí autor bestselleru Anatomie rozhodování Richard Shotton.
3/24/2023 11:50:46 AMFirmy, které se rozhodnou komunikovat společensky prospěšná témata, si musí pečlivě zvolit, jakou oblast si k tomu vybrat. Propojení tématu se značkou, které není věrohodné, se proti značce obrátí, zaznělo na konferenci Communication Summit.
5/9/2022 7:20:14 AM