Z televizorů investuje do reklamy nejvíc TCL, nejznámější je Sony
NADA Research a Nielsen se zaměřily na tržní kategorii televizorů z pohledu hrubých výdajů do reklamy v ceníkových cenách a znalosti firemních značek.
12/12/2024 2:00:00 PMNADA Research a Nielsen se zaměřily na tržní kategorii televizorů z pohledu hrubých výdajů do reklamy v ceníkových cenách a znalosti firemních značek.
12/12/2024 2:00:00 PMZnačky v pivním segmentu stabilně rostou ve znalosti, v reklamě „útočí“ Krušovice, ukazují data NADA Research.
11/15/2024 5:00:00 PMVýzkumná společnost NADA zkoumala vztah mezi výší investic do reklamy a znalostí značky v kategorii Sázek a loterií.
9/10/2024 7:00:00 AMNárodní data NADA ukazují, že voliči politických stran se odlišují ve výběru sledovaných mediatypů. Některé mediatypy jsou v jednotlivých voličských skupinách zastoupeny více, než je průměr v celé populaci.
9/9/2024 6:55:00 AM