Burger King proměnil OOH v měřiče UV záření
Se sloganem „Negriluj se, nejsi Whopper“ upozorňuje Burger King, že pobyt na slunci může být pro kůži nebezpečný.
7/19/2024 7:05:00 AMSe sloganem „Negriluj se, nejsi Whopper“ upozorňuje Burger King, že pobyt na slunci může být pro kůži nebezpečný.
7/19/2024 7:05:00 AMPolovinu pracovní doby se zachováním plného platu mohou vybraní zaměstnanci Ogilvy využít na své tvůrčí projekty.
7/16/2024 7:15:00 AMV rámci své strategické linky #MeziSvými komunikuje T-Mobile své nové tarifní portfolio Next.
6/26/2024 3:25:00 PMNa pozici kreativního ředitele týmu Ticino, jenž se stará o T-Mobile, přišel Michal Pivarči. Novým seniorním copywriterem se stává Ondřej Zvolský.
4/2/2024 10:30:00 AMRaiffeisenbank rozvíjí koncept Samozřejmě, představuje nové televizní spoty.
3/5/2024 10:30:00 AMBurger King ve své valentýnské kampani poukazuje na fakt, že fotografie mužů na seznamkách mnohdy nevypadají nejatraktivněji.
2/9/2024 7:10:00 AMAllegro ve své vánoční kampani s claimem „Dejte svým blízkým to, co nejvíce potřebují“ připomíná, co je o svátcích nejdůležitější.
12/4/2023 8:30:51 AMAgentura Ogilvy PR si připisuje do svého portfolia nové klienty, patří mezi ně Sazka, Burger King a Netflix.
11/15/2023 7:10:26 AMCentropol startuje podzimní kampaň, v níž se poprvé objeví „energická postava", jež bude zákazníkům přibližovat svět energetiky.
10/27/2023 7:45:12 AMAdam Špina vystřídal na pozici strategy director agentury Ogilvy Zuzanu Kabelkovou.
10/16/2023 3:20:09 PM