Budování důvěry značky je jako „skládání Eiffelovky ze sirek"
Vybudovat důvěru trvá dlouho, je to pracné a navíc se může celý výsledek za chvíli zhroutit, zaznělo na konferenci Communication Summit.
6/2/2025 1:35:00 PMVybudovat důvěru trvá dlouho, je to pracné a navíc se může celý výsledek za chvíli zhroutit, zaznělo na konferenci Communication Summit.
6/2/2025 1:35:00 PMOproti loňskému roku se v Česku zvýšil podíl lidí, kteří se obávají o svobodu médií, ukazuje letošní ročník průzkumu Media Freedom Poll 2025.
5/13/2025 7:20:00 AMPodle interního výzkumu České televize se oproti loňskému druhému pololetí zvýšila důvěra ve zpravodajství ČT.
6/20/2024 12:55:00 PMČeši nejčastěji získávají zprávy z internetu a TV zpravodajství. I z těchto hlavních kanálů ale sledovanost zpravodajství klesá. Platí to přitom i pro sociální média, ukazuje nová zpráva Digital News Report od Reuters Institute.
6/18/2024 6:55:00 AMPříspěvky od influencerů na sociálních sítích vyvolají zájem o propagovaný produkt či službu až u 81 % spotřebitelů.
2/28/2023 7:00:59 AMMarketingový program Důvěryhodné značky rozdal ocenění. Mezi nejsilnějšími značkami celého průzkumu zazněla jména jako Lego, Jar a Iqos.
11/11/2022 12:25:06 PMČeská televize dosáhla podle výzkumu Kantar na nejvyšší hodnoty důvěryhodnosti od roku 2015.
1/11/2022 4:25:40 PM