O2 se zaměří v kampani na zlepšení digitálního zdraví
Až 1,7 milionu lidí v Česku nevyužívají technologie tak, aby byli dlouhodobě v pohodě, vyplývá to z průzkumu společnosti O2.
5/10/2024 10:40:00 AMAž 1,7 milionu lidí v Česku nevyužívají technologie tak, aby byli dlouhodobě v pohodě, vyplývá to z průzkumu společnosti O2.
5/10/2024 10:40:00 AMIpsos navazuje partnerství s Českou asociací umělé inteligence, cílem je edukace o možnostech AI na českém trhu.
5/4/2024 7:55:00 AMDíky spolupráci s kadeřníkem Tomášem Arsovem zdvojnásobila Rowenta prodej produktů v řadě Ultimate Experience.
4/18/2024 6:40:00 AMČtrnáct videí zaměřených na vysvětlování principů příjmu a monetizaci informací v online prostředí uvádí TV Nova v edukativním projektu Kyber tabu. Námět a produkci připravila Libuše Šmuclerová. Vznik videí podpořila Nadace PPF.
4/8/2024 11:50:00 AMRůžový slon otevírá v hlavním městě další dvě kamenné prodejny, celkem jich bude mít v Praze čtyři.
4/5/2024 3:20:00 PMZnačka Gynella, nabízející intimní péči pro ženy, bojuje s algoritmy na sociálních sítích, kterým vadí slova jako vagína či ovulace.
11/23/2023 2:00:53 PMDefinic pracovních pozic ztrácí na důležitosti, doba je příliš rychlá. Na trhu práce je důležitá spokojenost zaměstnanců a modernizace procesů, zaznělo na konferenci Lidský kapitál.
9/25/2023 12:15:20 PMČeská spořitelna vstupuje jako první banka v Česku na herní platformu Twitch a v nové komunikační kampani se zaměří na komunitu hráčů počítačových online her.
8/8/2023 1:15:38 PMVodafone se v letní kampani na sociálních sítích zaměřuje na kyberbezpečnost.
8/3/2023 7:25:46 AMAbout You, Yoox Net-a-porte a Zalando rozšiřují svou iniciativu, s níž chtějí zvyšovat povědomí módních značek o klimatických cílech.
7/16/2023 7:25:57 AM