Gynella: Kvůli algoritmům se snažíme obcházet „zakázaná“ slova
Značka Gynella, nabízející intimní péči pro ženy, bojuje s algoritmy na sociálních sítích, kterým vadí slova jako vagína či ovulace.
11/23/2023 2:00:53 PMZnačka Gynella, nabízející intimní péči pro ženy, bojuje s algoritmy na sociálních sítích, kterým vadí slova jako vagína či ovulace.
11/23/2023 2:00:53 PMDefinic pracovních pozic ztrácí na důležitosti, doba je příliš rychlá. Na trhu práce je důležitá spokojenost zaměstnanců a modernizace procesů, zaznělo na konferenci Lidský kapitál.
9/25/2023 12:15:20 PMČeská spořitelna vstupuje jako první banka v Česku na herní platformu Twitch a v nové komunikační kampani se zaměří na komunitu hráčů počítačových online her.
8/8/2023 1:15:38 PMVodafone se v letní kampani na sociálních sítích zaměřuje na kyberbezpečnost.
8/3/2023 7:25:46 AMAbout You, Yoox Net-a-porte a Zalando rozšiřují svou iniciativu, s níž chtějí zvyšovat povědomí módních značek o klimatických cílech.
7/16/2023 7:25:57 AMPivovar Bernard zjišťuje pomocí aplikace názor zákazníků na své čepované pivo. Zprovoznil také web pro profesionální i amatérské výčepní.
5/23/2023 5:00:29 PMV záplavě trendů a technologických vychytávek není možné, aby lidé pracující v marketingu ustrnuli ve vývoji.
4/22/2023 8:15:10 AMKampaň Ukradená divočina se zaměřuje na osvětu o ilegálním obchodu s divokými zvířaty.
12/3/2022 8:05:45 AMSpolečnost Kaufland spustila edukační kampaň s názvem Nekrm koš. Zákazníkům v ní ukazuje, jak zabránit plýtvání jídlem.
10/15/2022 8:05:39 AMT-Mobile ve spolupráci s Policií ČR a Ministerstvem vnitra spustil během letních prázdnin osvětovou kampaň o bezpečnosti na internetu.
8/15/2022 10:15:02 AM