Kaufland si pro nákup médií opět vybral agenturu OMD
Řetězec Kaufland, druhý největší tuzemský zadavatel, potvrdil spolupráci v oblasti nákupu a plánování médií s agenturou OMD.
3/11/2024 12:35:00 PMŘetězec Kaufland, druhý největší tuzemský zadavatel, potvrdil spolupráci v oblasti nákupu a plánování médií s agenturou OMD.
3/11/2024 12:35:00 PMRok 2023 se nesl v přetrvávající ekonomické krizi. Cenotvorba se stala klíčová, nicméně od udržitelnosti se i přesto neustoupilo.
12/29/2023 7:40:00 AMZnačka Gillette se nyní vydává do oblasti esportu, kde navázala spolupráci s organizací Enterprise Esports.
11/15/2023 7:05:59 AMRapeři, streameři, profesionální esportoví hráči a fitness trenéři se v kampani Philips za pomoci holicího strojku One Blade promění do hrdinů z herního prostředí.
10/31/2023 9:15:42 AMZa posledních šest let vzrostl český esport asi šestinásobně a pro reklamní zadavatele se stal velmi zajímavou možností, píše Vítězslav Klement.
8/4/2023 11:00:20 AMV součtu strávili diváci v roce 2022 u českých esportových soutěží srovnatelný čas jako v roce 2021. Nejsledovanějšími esportovými hrami jsou Counter-Strike: Global Offensive a League of Legends.
4/10/2023 8:30:06 AMTelevizní kanál Chuck TV, zaměřený na esport, ukončil své vysílání. Slovenskou tematickou stanici šířili i čeští operátoři.
1/4/2023 3:50:22 PMSazka spouští kampaň „Buď hráč, ne lůzr“, chce tak bojovat s aktuálními problémy v gamingovém prostředí.
10/7/2022 7:10:03 AMVirtuální realita (VR) a herní průmysl se stávají hlavními akcelerátory růstového vývoje na trhu médií a zábavy. Daří se také internetové reklamě, OTT i klasickému TV vysílání, ukazuje prognóza PwC.
6/21/2022 11:15:15 AMMožnosti gamingu a esportu mapuje Kaufland více než rok. Vidí zde velký potenciál a navíc žádný jiný retailer se do něj zatím nepouští. Spojením se Sinners chce řetězec nalákat mladší zákazníky.
5/27/2022 7:45:32 AM