IAB odhaduje pro 2. pololetí vyšší růst reklamních výdajů v USA
V druhém pololetí by měly být reklamní výdaje na americkém trhu o 7 % vyšší, než se očekávalo, ukazuje nový výzkum IAB.
8/7/2022 8:35:28 AMV druhém pololetí by měly být reklamní výdaje na americkém trhu o 7 % vyšší, než se očekávalo, ukazuje nový výzkum IAB.
8/7/2022 8:35:28 AMMediální agentury sdružené v profesním uskupení ASMEA, které se podílejí na obchodování drtivé většiny televizní reklamy, odhadují nárůst cen pro letošní rok na úrovni 10-15 procent.
8/3/2022 7:40:58 AMO vývoji televizní sledovanosti a o dopadech pandemie a válce na Ukrajině na televizní trh mluvila šéfka Atmedia Michaela Suráková s Martinem Nováčkem z mediální agentury OMD.
7/21/2022 7:35:53 AMTesco reaguje na složitou ekonomickou situaci a přichází s úsporami v rámci věrnostního programu Clubcard.
6/9/2022 4:15:41 PMČeská televize přijímá opatření, kterými reaguje na rostoucí inflaci a stagnující výši koncesionářského poplatku.
5/31/2022 11:50:26 AMČeská televize bude v souvislosti s rostoucí inflací nucena přehodnotit své dlouhodobé plány.
5/27/2022 11:00:03 AMAtmedia přináší poslední část rozhovoru s Laurou Kropf, ředitelkou vztahů s 44 televizními stanicemi, které obchodně zastupuje maďarské mediální zastupitelství Atmedia.
5/18/2022 6:05:31 AMRohlík pokračuje v úsilí přinášet cenově dostupnější sortiment díky privátním značkám a spolupráci s farmáři.
4/28/2022 7:20:24 AMI přes pokles obratu o čtvrtinu v porovnání s prvním kvartálem loňského roku stále znamená růst oproti předpandemickému období.
4/21/2022 12:20:08 PMČeši už nevnímají covid jako ohrožení a jejich životy se vracejí do podoby před nástupem pandemie. Zvyšují se ale obavy z rostoucí inflace a také z války na Ukrajině. Ukazuje to výzkum OMG Research.
4/19/2022 12:10:46 PM