Sledujících placená videa i chytrých TV v Česku přibývá
Nová data České statistického úřadu (ČSÚ) za rok 2022 potvrzují rychlý nárůst sledovanosti placených videí i rozšiřování chytrých televizorů v českých domácnostech.
3/22/2023 10:40:18 AMNová data České statistického úřadu (ČSÚ) za rok 2022 potvrzují rychlý nárůst sledovanosti placených videí i rozšiřování chytrých televizorů v českých domácnostech.
3/22/2023 10:40:18 AMHome Credit startuje kampaň s názvem „10 tipů pro bezpečné placení“. Chce zvýšit povědomí o nástrahách placení na internetu.
10/21/2022 10:25:10 AMMallpay se mění na Skip Pay. Součástí novinek jsou také funkce chytrého nakupování nebo produkt Skip Třetina.
9/21/2022 12:25:46 PMPlacenou televizi využívá podle Atmedia indexu 56 % Čechů ve věku 15-69. Za televizi v průměru platí 386 Kč měsíčně.
6/16/2022 10:20:47 AMGoogle uzavřel smlouvy, na jejichž základě bude více než 300 vydavatelům v Německu, Francii a dalších zemích Evropské unie platit za jejich zpravodajství.
5/12/2022 10:30:26 AMProfesní Sdružení pro internetový rozvoj vydává aktulizovaná data o chování české internetové populace Češi online 2022.
4/25/2022 7:20:57 AMLidé, kteří platí za televizní vysílání, do něj v průměru investují 354 Kč měsíčně, vyplývá z indexu společnosti Atmedia.
9/23/2021 3:20:39 PMOchota platit za zpravodajství na internetu se v české populaci mírně zvyšuje, ukázal výzkum agentury Nielsen Admosphere.
6/21/2021 7:25:17 AMNěmecké vydavatelství Axel Springer se s Facebookem dohodlo na tom, že obsah od Axel Springer se objeví na platformě Facebook News.
5/18/2021 7:25:16 AMUž i tweetováním si půjde vydělat. Uživatelé mikroblogovací služby si nově mohou navzájem posílat spropitné.
5/9/2021 7:55:02 AM