Rohlík uvádí nový věrnostní program Xtra
Nový věrnostní program Xtra online supermarketu Rohlík nahrazuje dosavadní klub Premium.
4/24/2025 10:30:00 AMNový věrnostní program Xtra online supermarketu Rohlík nahrazuje dosavadní klub Premium.
4/24/2025 10:30:00 AMKaufland v kampani využívá slovních hříček, aby humornou formou přiblížil fungování programu Kaufland Card.
2/12/2025 11:50:00 AMV tuzemsku chce Dean&david se svými zákazníky vytvářet komunitu se společnými hodnotami, říká majitel české franšízy Andrej Zajcev.
2/4/2025 7:45:00 AM„Ta ta ta tak nízké ceny!“ zpívá XXXLutz v nové kampani, chce tak připomenout dlouholetou tradici značky na českém trhu.
1/30/2025 10:50:00 AMPřinášíme přehled toho nejdůležitějšího, co v letošním roce ovlivnilo marketing na tuzemském trhu.
12/30/2024 8:25:00 AMVe vánoční kampani nasazuje Tesco výherní kolo štěstí, za každých 500 korun nákupu mohou hrát zájemci o ceny.
12/5/2024 7:10:00 AMNárůst cen motivoval české spotřebitele k důslednějšímu využívání věrnostních programů. Jejich znalost zároveň za poslední rok vzrostla. Nejčastěji se užívají při nákupu potravin, zjistil výzkum ResSolution Group.
12/4/2024 7:15:00 AMZnačka zdravého stravování Rio, jež v Praze otevřela v říjnu své první dvě pobočky, chystá do konce roku další tři. Dvě otevře i v Londýně.
11/8/2024 4:30:00 PMPPL představuje ve své mobilní aplikaci mojePPL věrnostní program s nabídkou slev pro objednávání i odesílání zásilek.
10/24/2024 11:10:00 PMVěrnostní program MOL Move umožní nově sběr bodů i za hranicemi.
9/9/2024 3:50:00 PM