Programatická DOOH reklama může posílit ostatní mediatypy
Digitální out-of-home reklama se díky programatiku může stát plnohodnotnou součástí omnichannel plánování.
12/13/2025 8:15:00 AMDigitální out-of-home reklama se díky programatiku může stát plnohodnotnou součástí omnichannel plánování.
12/13/2025 8:15:00 AMBecherovka představila svou první 3D OOH reklamu, jež je k viděn na OC Harfa v Praze.
12/4/2024 12:20:00 PMReklamu na městském zastávkovém mobiliáři MHD bude pro hlavní město provozovat společnost Bigboard.
9/20/2024 12:00:00 PMV pražském obchodním centru Galerie Harfa využívá Budějovický Budvar 3D reklamu.
4/19/2024 7:05:00 AMOnline nabídka služby Plakátov.cz se rozšiřuje o více než dva tisíce ploch v pražském metru a na vlakových nádražích.
8/2/2023 3:10:29 PMMediální skupina OMG využila digitální reklamní plochu ve veřejném prostoru pro netradiční kreativní kampaň.
7/31/2022 7:40:03 AMNealkoholické pivo Birell využívá k propagaci hypercupe se zabudovaným výčepem.
4/27/2022 9:05:26 AMPo více než roce zahájil ÚHOS správní řízení kvůli pražské vyhlášce týkající se části segmentu venkovní reklamy.
4/7/2022 5:25:44 PMPlakáty a někde i digitální obrazovky mají být k dispozici zadavatelům reklamy na nových zastávkách pražské MHD. Celkem jde o 690 zastávek, jejichž výměna bude zakončena v červnu 2023.
3/4/2022 1:05:30 PMRozšiřování reklamních ekosystémů, digitalizace společnosti a rozvoj chytrých měst mají být impulsem pro trh digitálního outdooru (DOOH), ukazuje nová studie.
8/29/2021 7:30:00 AM