Pilulka mění brand identitu i směřování značky
Značka Pilulka prochází kompletní transformací. Z online lékárny se mění v digitální platformu pro zdravotní prevenci a dlouhověkost.
10/15/2025 3:25:00 PMZnačka Pilulka prochází kompletní transformací. Z online lékárny se mění v digitální platformu pro zdravotní prevenci a dlouhověkost.
10/15/2025 3:25:00 PMVíce informací, chytré technologie i umělá inteligence, to vše přispívá k tomu, že jsou spotřebitelé aktivnější v péči o své zdraví.
8/23/2025 7:40:00 AMZnačka OlaOla rozesílá spolu s objednávkami i speciální přání se semínky, chce tak poukázat na křehkost zdraví.
6/21/2025 7:55:00 AMRetail ovlivňuje mnoho trendů, kromě technologického rozvoje a důrazu na udržitelnosti je vidět, že roste poptávka po potravinách pro zdraví, zaznělo na konferenci Retail Summit.
3/27/2025 1:00:00 PMNovoroční předsevzetí si dávají častěji mladší lidé a obvykle se týkají jídla a sportování. Naplnit je se daří necelé polovině české populace. Slováci jsou v plnění předsevzetí mírně úspěšnější, zjistil výzkum ResSolution Group.
1/28/2025 7:15:00 AMElonga spouští tzv. rent model, který umožní si snímač nejprve půjčit a zdarma vyzkoušet.
7/22/2024 6:40:00 AMMyslíme si, že do zdraví nemusíme investovat vůli, peníze ani čas, říká Aziz Jahić ze skupiny EUC, jež stojí za kampaní „Zdraví nazdar”.
7/11/2024 12:00:00 PMV pražském Karlíně otevřela svou prodejnu značka Vilgain stavící na zdravých výrobcích. Zahájila tím svůj vstup do retailu.
3/25/2024 6:45:00 AMOsvětovou kampaň zaměřenou na duševní zdraví dětí odstartoval Národní ústav duševního zdraví ve spolupráci s tvůrci na sociálních sítích.
12/27/2023 7:35:00 AMČeské domácnosti příliš rozhazují za neřesti. Raději investujte, nabádá v nové kampani Fondee.
8/20/2023 8:20:49 AM