České spoty na Noci reklamožroutů
Čtvrteční večer patří Noci reklamožroutů a nebude na něm chybět ani česká produkce. Jean-Marie Boursicot do svého programu zařadil čtyři české reklamní spoty.
Čtvrteční večer patří Noci reklamožroutů a nebude na něm chybět ani česká produkce. Jean-Marie Boursicot do svého programu zařadil čtyři české reklamní spoty.
Obsah ženských magazínů se proměňuje a věnují se i tématům, která byla dříve opomíjena. Za touto proměnou vidí Michaela Kramárová i dopad časopisu Heroine, jehož je šéfredaktorkou, říká v podcastu V pressu od NFNZ.
Jednou z motivací účasti generálního ředitele RD Rýmařov Jiřího Buchala v pořadu Utajený šéf bylo i zviditelnění firmy, a s tím spojený marketing. Mluví o tom, proč se natáčení účastnil a jak zapadá do marketingové strategie firmy.
Vrchní soud v Praze vyhověl odvolání společnosti Tiscali Media, která podala insolvenční návrh na Médeu. Zvrátil tak rozhodnutí Městského soudu v Praze.
Druhý ročník konference OmniConnect se bude věnovat pozornosti a tomu, jak přístup zohledňující pozornost ovlivňuje kreativu, způsob komunikace a mediální plánování.
Kofola po letech mění logo, etikety, lahve, plechovky i sklenice celého svého portfolia.
Decathlon mění svou vizuální identitu a představuje nové poslání „Move People Through the Wonders of Sport“.
Cílem nových spotů od tvůrců Petra Kolečka a Dana Strejce je propagovat pozitivní hodnoty ve sportu. Partnerem kampaně je společnost Kaufland.
V nové kampani se Pilsner Urquell zaměřuje na třetinkové vratné lahve. Chce tak oslovit příležitostné pijáky piva.
Nutella si letos připomíná 60 let od svého vzniku. Výročí připomíná limitovanou edicí sklenic.
Pořadatelé letošního ročníku karlovarského festivalu KVIFF odtajnili hlavní vizuál a představili partnery.
Marketingové, komunikační nebo PR agentury loni měly v průměru 7,1 předplatných. Jejich počet roste hlavně kvůli AI.
Na trh vstupuje Partners Banka. Ambasadorem nové značky se stal český písničkář Pokáč.
Novou kampaní podporuje Vodafone svou nabídku pevného internetu, který si lidé mohou nyní vyzkoušet za 299 korun měsíčně.
Partneři mistrovství světa v ledním hokeji i národní hokejové reprezentace startují své hokejové kampaně.
Košík prošel kompletním rebrandingem a zásadní změnou positioningu. S novou podobou expanduje do zahraničí.