Pilsner Urquell podporuje třetinku, cílí na příležitostné pijáky

středa, 20. března 2024, 09:35 Aktuality, Reklama MediaGuru

V nové kampani se Pilsner Urquell zaměřuje na třetinkové vratné lahve. Chce tak oslovit příležitostné pijáky piva. 

Klíčový vizuál ke kampani Pilsner Urquell podporující třetinku, zdroj: Pilsner Urquell / Plzeňský Prazdroj

Klíčový vizuál ke kampani Pilsner Urquell podporující třetinku, zdroj: Pilsner Urquell / Plzeňský Prazdroj

Se záměrem oslovit segment příležitostných pijáků piva uvádí Pilsner Urquell na trh novou kampaň zaměřenou na třetinkové vratné lahve. Navazuje na rozšíření jejich distribuce v tuzemských obchodech. 

Nová komunikace reflektuje měnící se trh a potřeby nové generace konzumentů. „Motivací je pro nás jíst vstříc spotřebitelským požadavkům. Třetinka byla dosud na trhu dostupná jen v omezené míře. Chceme plně ukázat její benefity a nabídnout ji spotřebitelům v co nejširším rozsahu. Menší lahev je totiž stylovější a pro některé momenty reprezentativnější. Kromě toho je menší objem pro mnohé tak akorát,” říká Kristýna Tereková, Senior Brand Manager Pilsner Urquell.

Jde o první lokální kampaň ze spolupráce s agenturou VCCP. Kreativa zaměřená na produkt se s heslem „dokonale malá plzeň“ opírá o kvalitu piva a ikonický status značky Pilsner Urquell i v menším objemu. „Vrátili jsme se ke klasickým pivním kódům a tomu, co mají lidé na ‚plzni’ rádi, a přistoupili k tomu s lehkostí a nadsázkou, kterou si značka jako Pilsner Urquell může dovolit,” poznamenává Jakub Cabejšek, Creative Director VCCP.

Kampaň startuje 18. března v televizi a na internetu. Na produkci spotu se podílely společnosti Bistro Films a Shotbox, režie se ujal Petr Hrdlička, fotografií Petr Krejčí. Hudbu ke spotu složil Karel Havlíček.

-stk-