Marie Claire zvýšila prodej, drží se i Ž+Ž, Elle a InStyle
Přesun k novému vydavateli přinesl Marie Claire navýšení prodeje.
Magazínu Marie Claire, který v průběhu loňského podzimu přešel od tehdejšího vydavatelství Sanoma k vydavatelství Burda Praha, se v prvním pololetí letošního roku podařilo v meziročním srovnání navýšit prodaný náklad. Narůst je podle dat ABC ČR na úrovni 20 %, což je nejlepší výsledek v segmentu časopisů životního stylu pro ženy.
Pohledem vývoje prodaného nákladu si relativně dobře vedou také magazíny Elle, Žena a život a InStyle, kterým se podařilo udržet úroveň prodaného nákladu z loňského pololetí.
Naopak téměř o třetinu se meziročně snížily prodeje magazínu Joy.
Vývoj prodaného nákladu (ks), 1. pololetí 2014/1. pololetí 2013
Zdroj: ABC ČR
Vývoj magazínu Marianne v prodaném nákladu zcela nekroesponduje s výsledky čtenosti, podle kterých dosáhl magazín v letošním prvním pololetí vyššího počtu čtenářů než loni. Prodaných výtisků naopak podle dostupných dat ubylo.
Výzkum čtenosti Media projekt pak naznačuje lepší výsledky u magazínu Moje psychologie, který prošel významným relaunchem. Také Harper’s Bazaar má podle výsledků Media projektu příznivější čtenost, naopak prodej se v meziročním srovnání mírně snížil.
Vývoj čtenosti lifestylových titul pro ženy
Zdroj: Media projekt, Unie vydavtelů, Median, STEM/MARK
-mav-