T-Mobile cílí s volavkou na rodiny

pátek, 15. srpna 2014, 08:26 Reklama MediaGuru

T-Mobile spustí 18. srpna nabídku neomezeného tarifu se sdíleným internetem.

Mobilní operátor T-Mobile spustí v pondělí 18. srpna novou nabídku, kterou cílí především na rodiny. V jejím rámci bude možné k jednomu neomezenému tarifu S námi síť nesíť nebo vyššímu pořídit až pět tarifů S námi sdílený. Všichni členové takto vzniklé skupiny budou moci neomezeně volat a posílat SMS do všech sítí v ČR a sdílet 1,5 až 3 GB dat vázaných k mateřskému tarifu. Nabídkou T-Mobile reaguje na rostoucí trend konzumace mobilních dat. V porovnání období březen až červen letošního roku s obdobím leden až duben loňského roku vzrostla datová spotřeba o 223 %.

„Naše nová nabídka může být zajímavá především pro rodiny,“ říká Dana Tomášková, ředitelka marketingu T-Mobile pro rezidentní segment, a dodává: „Celá rodina získá výhodnou možnost neomezeného volání a smskování do všech sítí v České republice, a navíc se může dělit o internet v mobilu vázaný k mateřskému tarifu, za nějž zaplatí pouze jednou.“

Nabídku podpoří od 18. srpna nová reklamní kampaň, která až do konce září poběží v televizi, tisku, na internetu, doplní ji BTL aktivity.

Kampaň pokračuje v již zavedeném komunikačním konceptu příběhů s postavami učitelského sboru, v němž hlavní roli zaujímá učitel tělocviku Radim v podání Ivana Trojana. Tentokrát k němu přibude jeho manželka Miládka, kterou ztvární Pavla Tomicová. Natáčení probíhalo na koupališti v Litoměřicích, kde si tělocvikář o prázdninách přivydělává jako plavčík. Sdělení reklamních spotů se zaměří na nabídku neomezeného volání (se sloganem: Přepadla mě volavka), sdíleného internetu a na pokrytí LTE a 3G sítě T-Mobile.

Pod kampaní je podepsána kreativní agentura Saatchi & Saatchi. Produkci zajistila společnost Boogie films. Režie se ujal Tomáš Bařina. Za kamerou stál Jan Velický. 

Dále se na kampani podílela agentura Klan, která má na starosti BTL komunikaci, o online část kampaně se postarala agentura Symbio. Mediální plánování a nákup médií zajišťuje agentura MediaCom.

-kch-