Agentury Omnicomu spojí oddělení tisku a digitálu

úterý, 11. listopadu 2014, 17:01 Internet & Mobil, TV MediaGuru

K významnému kroku přistupují mediální agentury skupiny Omnicom.

Mediální agentury skupiny Omnicom (OMD, PHD, Attention!Media) se po důkladném zvážení rozhodly spojit svá oddělení pro nákup tiskové a digitální reklamy. Ke sloučení dochází v rámci nákupního sdružení OPera, které nakupuje reklamní prostor v médiích pro zmíněné agentury.

„Tento krok reaguje na vnitřní potřebu agentury směrem k našim klientům a logicky navazuje na vývoj a situaci na mediálním trhu,“ zdůvodnila managing directorka sdružení OPera Šárka Vránová.

V současnosti dochází ke spojování týmů pro nákup tisku a digitálu, povede je Martin Šebesta. Změna se nedotkne týmů pro nákup elektronických médií a outdooru.

-mav-

Pozn.: Agentura PHD je provozovatelem serveru MediaGuru.cz.