Sazka cílí na začátečníky i zkušené hráče

úterý, 24. února 2015, 17:54 Reklama MediaGuru

Sazka celoročně komunikuje hru Šťastných 10, nově získaly prostor také losy.

Sazka bude po celý letošní rok investovat do podpory hry Šťastných 10. Prostor v médiích získaly nedávno také stírací losy.

Aktuální kampaň na loterii Šťastných 10 se drží konceptu s živými kačenkami, jež symbolizují „kačky pro štěstí“. Svou komunikací cílí jednak na nové hráče, začátečníky ve věku 25 až 40 let, jednak na hráče zkušené, kteří by mohli při sázení ocenit možnosti volby a vlastní strategie.

Kampaň se zaměřením na začátečníky běží již od 10. ledna a využívá mimo jiné dva 15s spoty, které zasazují animované kačenky do reálného prostředí. V únoru přibyla komunikace cílící na zkušené hráče, jež staví na kačenkách tančících na parketu. V závěru spotu je také uvedeno logo majitele společnosti Sazka, investiční skupiny KKCG.

Další vlna kampaně pro obě cílové kampaně bude nasazena na období letních prázdnin, od 1. července do 31. srpna. Vysílán bude nový 15s spot pro nové hráče a dva 15s spoty pro hráče zkušené.

Kampaň běží v televizi, tisku, rádiu, outdooru, na internetu a také v místě prodeje. Na internetu Sazka k podpoře využívá jak vlastněná, tak placená média. K vidění jsou videobannery, pre-roll videa, videobranding, remarketing a RTB, doplňuje je komunikace na sociálních sítích a vlastní webové stránce.

Dále Sazka komunikačně podpořila také své stírací losy, které patří do skupiny tzv. Cash Family. Kampaň Miliony v Cash, jež cílila na skupinu ve věku 25 až 50 let, běžela od 26. ledna do 8. února v televizi, tisku, na internetu a v místě prodeje.

Pod kreativním konceptem kampaně na Šťastných 10 je podepsána agentura VCCP, pod digitální částí Symbio Digital. Produkci zajistila společnost BoogieFilms, výrobu Plaftik. Kampaň Miliony v Cash pochází od agentury Packshot, digitální část měla na starosti agentura Bistro. Produkci si v tomto případě zajistila společnost in-house.

-kch-