Programmatic Media míří na regionální klienty

úterý, 01. prosince 2015, 17:19 Internet & Mobil, Tisk MediaGuru

Agentura má za sebou několik desítek kampaní, ukazuje výhody programatického nákupu vůči tisku.

Agentura Programmatic Media, která vznikla letos v létě jako iniciativa Romana Stolejdy, Davida Bauckmanna a skupiny Scandal Media Group Karla Vágnera a Vítka Koldinského, pokračuje v představování možností programatického prodeje. Prezentační snídaně už proběhly v Hradci Králové, Ostravě a v Praze, v plánu jsou dále Brno či České Budějovice a další regiony.

Programmatic Media míří především na regionální klientelu a zástupcům regionálních zadavatelů ukazuje výhody, které jim programatický nákup online reklamy přináší například ve srovnání s inzercí v tištěných titulech. Na pražskou prezentaci dorazilo v minulém týdnu zhruba 70 zástupců regionálních klientů. Zájem byl rovněž o předchozí prezentace.

„Vysoká účast zájemců na prezentacích nás příjemně překvapila. Potěšitelný je zejména fakt, že jsme za první měsíce realizovali přes 30 kampaní. Naši výhodou je, že z pozice agentury neprodáváme konkrétní titul, ale prodáváme celek. Kampaně můžeme plánovat napříč celým internetem a optimalizovat je přesně pro potřeby stanovených cílových skupin. Tím dokážeme zajistit výhodný poměr mezi cenou a výkonem,“ popisuje výhody programatického plánování spolumajitel a ředitel agentury Programmatic Media Roman Stolejda.

„Výše slev, která každoročně zaplavuje inzertní trh s tiskem, nemusí být u menších a středních regionálních klientů tím správným argumentem pro efektivní nákup reklamy. Pro tyto klienty je vhodnou alternativou právě programatický nákup display reklamy na internetu,“ dodává Stolejda.

Programatické plánování prošlo v posledním období velmi progresivním vývojem. Meziročně roste o stovky procent a stává se významnějším typem prodeje internetové display reklamy. Řada existujících agentur se tomuto trendu snaží přizpůsobit včetně Programmatic Media. Agentura je přímo propojena se skupinou Scandal Media Group, má k dispozici její zázemí a know-how a v řadě případů využívá celkový komunikační mix.

  Roman Stolejda se přes 15 let pohybuje zejména na trhu tištěných titulů v oblasti regionálního prodeje. Sedm let pracoval ve vydavatelství Vltava-Labe-Press (2001-2008), poté čtyři roky (2008-2012) z pozice CEO vedl společnost Mladá fronta Sedmička, která vydávala regionální týdeníky Sedmička. V letech 2012-2014 se v mediální skupině Mafra zaměřil i na národní prodej. V posledním roce vedl agentury Comunica a Face Up. V roce 2015 se stal spolumajitelem společnosti Programmatic Media. David Bauckmann vystudoval Technickou universitu v Ostravě, a hned po škole začal pracovat v online prostředí. Osm let působil ve společnostech Seznam.cz a Centrum.cz, aby posléze založil vlastní společnost Efektix. David je jeden z průkopníků SEO optimalizace v ČR a nyní se naplno věnuje programatickému plánování, které bere jako další vývojový stupeň v efektivním plánování internetové reklamy. Scandal Media Group – skupina disponuje širokým portfoliem mediálních aktivit. Do jejího portfolia se řadí ATL agentura S!360, agentura na plánování a nákup digitálních médií Programmatic Media, mediální poradenství, celebrity a PR management pod značkou Scandal!, vydavatelské aktivity společnosti Scandalist, PR agentura Fruit Factory, e-commerce projekt Bon Affaire nebo software společnost RedButton Technologies. Součástí portfolia jsou i podíly v největší středoevropské fotobance Profimedia.

-mav-