Zuzana Tylčerová je obchodní ředitelkou SPM Media

středa, 31. ledna 2024, 15:05 Lidé, Tisk MediaGuru

Mediální skupina Marka Španěla a Slavomíra Pavlíčka zřídila novou pozici pro řízení obchodu celé skupiny. Do jejího čela přišla Zuzana Tylčerová.

Zuzana Tylčerová, zdroj: SPM Media

Zuzana Tylčerová, zdroj: SPM Media

Mediální skupina SPM Media, pod kterou patří Echo Media, ekonomický titul Hrot a Rádio Prostor, zřídila nový post pro řízení obchodních aktivit celé skupiny. Na pozici obchodní ředitelky nastupuje Zuzana Tylčerová, která naposledy působila ve společnosti Vltava Labe Media.

„Do mé kompetence spadá obchodní strategie SPM Media, nastavení interních KPIs a také akvizice CRM,“ popsala MediaGuru.cz svou novou pracovní náplň Zuzana Tylčerová. Zodpovídá zároveň za řízení všech inzertních týmů skupiny pro jednotlivé její značky, což je inzertní tým Echo Media pod vedením Petry Feřtrové, inzertní tým Rádia Prostor, do kterého přichází Tomáš Medek z Radiohousu, a úkolem bude také postavit inzertní tým pro měsíčník Hrot.

Zuzana Tylčerová byla do konce dubna 2023 ředitelkou centrálního a agenturního obchodu Vltava Labe Media, poté v této mediální skupině přešla na pozici ředitelky pro vztahy s klíčovými klienty. Opustila ji na začátku roku 2024. Obchod vydavatele regionálních Deníků a řady časopisů vedla od roku 2020, předtím byla ve VLM ředitelkou inzerce divize časopisů. Celkem ve VLM strávila osm let. Před příchodem do VLM byla inzertní ředitelkou vydavatelství Economia.

SPM Media přebírá Echo, rádio Z mění na Prostor a ohlašuje další plány

čtvrtek 1. června 2023

SPM Media chystá nový Hrot, jako týdeník titul končí

pondělí 30. října 2023

-mav-