Rádio Blaník změnilo programové schéma, uvedlo hlavní soutěž

pondělí, 12. února 2024, 06:50 Aktuality, Rádio MediaGuru

Petr Slíva se stal novou tváří ranního vysílání Rádia Blaník. Nového moderátora má i dopolední vysílání.

Petr Slíva, zdroj: Rádio Blaník

Petr Slíva, zdroj: Rádio Blaník

Rádio Blaník změnilo od pondělí 5. února své programové schéma. Ranní show Dobré ráno od 6.00 do 9.00 hod. nově moderuje moderátor Petr Slíva. V čase od 10.00 hod. do 13.00 hod. se nově představuje moderátor Jiří Fröhlich. Odpoledne od 13.00 do 16.00 zní dále ve vysílání hlas moderátorky Ivy Lecké.

„Naše nové Dobré ráno by mělo znamenat svěží vítr pro celý český rozhlasový éter. Důraz na výrazný hudební formát s akcentem na české písničky samozřejmě zůstává. K tomu chceme přidat nové servisní prvky a krátké aktuální informace, které našim posluchačům pomohou udělat lepší přehled o dění kolem nás. Chystáme i více milé a nevtíravé zábavy,“ uvedl ředitel stanice Daniel Rumpík.

Stanice rozšiřuje i regionální obsah a tým a moderátora Vlastimila Suka doplňuje Petr Brožík, který zároveň společně s Martinem Císařem připravuje podvečerní, večerní a zejména víkendové vysílání.

„Naším dalším cílem je rozšíření prostoru pro naše ‚blanické krajánky‘.  Ještě více chceme být v přímém kontaktu s našimi posluchači, s čímž korespondují i letošní rekordní marketingové investice v této oblasti. Chceme ještě intenzivněji navštěvovat naše posluchače v místech, kam za nimi nikdo jiný z rádií nedorazí,“ dodává Daniel Rumpík.

Koncem ledna začalo Rádio Blaník promovat hlavní aktivitu prvního čtvrtletí s názvem Rok života zadarmo. Kromě denních výher v hodnotě 5 tisíc korun v hotovosti, získá na konci soutěže jeden z posluchačů i hlavní výhru – roční rentu ve výši dvanáctinásobku průměrné měsíční mzdy v ČR. Zábavná hra má podporovat hudební positioning stanice, posílit délku poslechu Rádia Blaník a přispět k image stanice jako média, které pomáhá svým posluchačům překonat nelehké finanční časy. Rádio Blaník spustilo k on-air projektu i kampaň, která využívá OOH, kino reklamu, printovou a on-line reklamu. 

-mav-