PR kampaně Dětské rosničky pro OSN zajistí PRAM

neděle, 24. března 2024, 07:15 Aktuality, PR MediaGuru

Komunikaci projektu Weather Kids neboli Dětské rosničky bude mít na českém trhu na starosti agentura PRAM Consulting. 

Zdroj: Repro Weather Kids

Zdroj: Repro Weather Kids

Rozvojový program OSN (United Nations Development Programme, UNDP), který pomáhá více než 170 zemím dosáhnout cílů udržitelného rozvoje, se spojila s PRAM Consulting, aby na českém trhu mediálně podpořila její aktivity v rámci projektu Weather Kids (Dětské rosničky). S ohledem na charakter projektu poskytuje agentura své služby pro bono.

„Mluvit o počasí dnes už nespadá do kategorie nezávazné konverzace. Naopak téma patří do kategorie mimořádných událostí. Když už se klimatické katastrofy dějí v tak velkém měřítku jako nyní, jak to bude vypadat v roce 2050, až naše děti vyrostou?“ apeluje na stávající globální situaci Boaz Paldi, šéf kreativního oddělení Rozvojového programu OSN.

Dva dny před Světovým dnem meteorologie, který letos připadá na 23. března 2024, spustí UNDP po celém světě veřejnou kampaň s názvem Dětské rosničky, která se zaměřuje na klimatická opatření. Projekt má dalším generacím přinést naději a iniciovat spuštění nezbytných globálních klimatických opatření. V jeden jediný den budou stanice a online platformy vysílat odlišné předpovědi počasí. Namísto obvyklého formátu, který informuje diváky o počasí na následující den, budou reportáž vysílat dětské rosničky (Weather Kids).

„Globální aktivity OSN a přidružených organizací, které se soustředí na ochranu míru a bezpečnosti stejně jako na zlepšování podmínek pro život lidí na celém světě, vnímáme jako zásadní. Jsme přesvědčeni, že spolu Rozvojovým programem OSN vytvoříme na českém trhu oboustranně prospěšné partnerství,“ konstatuje Patrik Schober, Managing Partner PRAM Consulting.

-stk-