Prima využívá k podpoře V.I.P. vražd i formátu HbbTV

prima_VIPvrazdy_428x286_METRO_nedele
Prima podporuje uvedení nového seriálu pomocí nového formátu nebo interním eventem.

Marketingová kampaň detektivního seriálu TV Prima využívá tradičních mediatypů, ale i nových reklamních formátů, jako je červené tlačítko na HbbTV. Prima uvede svůj první detektivní seriál V.I.P. vraždy v neděli 7. února od 20:15.

Grafický vizuál kampaně primárně pracuje s hlavními protagonisty patnáctidílného seriálu – Soňou Norisovou a Patrikem Děrgelem. Kampaň běží ve všech mediatypech, včetně dalších televizních kanálů skupiny Prima. Kromě klasického využití outdooru je na seriál poutáno kreativními videobrandingy na hlavních afinitních portálech, jako je například iDnes.cz, Centrum.cz, Blesk.cz.

Inzerát na podporu seriálu V.I. P. vraždy.

Inzerát na podporu seriálu V.I. P. vraždy.

Branding iDnes.cz, seiál V.I.P. vraždy.

Branding iDnes.cz, seiál V.I.P. vraždy.

Kampaň se také objevila ve většině tištěných titulů, kde využívá inzertní plochu tisku: „Seriál V.I.P. vraždy jsme se rozhodli komunikovat neotřelým způsobem – například stránky deníku Metro jsme potřísnili krví, aby čtenáře nalákaly na náš nový televizní formát,“ popsal Aleš Pýcha, marketingový ředitel FTV Prima. S deníkem Metro probíhá i další spolupráce, vizuál kampaně byl na přebalu periodika i na distribučních stojanech. Novému seriálu bude také věnován sobotní suplement deníku Blesk TV Mánie.

Přebal deníku Metro.

Přebal deníku Metro.

Deník Metro s "krví".

Deník Metro s „krví“.

Do kampaně na primácký pořad bude poprvé zakomponováno červené tlačítko na hybridní televizi (HbbTV). Diváci, kteří vlastní chytrou televizi, budou v neděli večer poutáni, aby ve videoarchivu Prima Play zhlédli první díl. FTV Prima také poprvé využívá svého pořadu v interní komunikaci – dva dny před televizní premiérou se firemní zaměstnanci stali součástí kampaně. Ústřední budova televize na Palmovce se proměnila v místo činu. „Zatknout“ se nechal i generální ředitel Primy Marek Singer.

Marek Singer při "zatýkání" v budově FTV Prima.

Marek Singer při „zatýkání“ v budově FTV Prima.

Přímé oslovování diváků probíhá v newsletteru i na sociálních sítích. Nový seriál se také dostane do aplikace Prima Kvízy. „V rámci aplikace Prima kvízy vyvíjíme speciální část V.I.P. vraždy, kde si mohou soutěžící porovnat své znalosti s hlavními představiteli v seriálu. Navazujeme tak na náš úspěšný koncept použitý v seriál Vinaři,který přinesl více než 80.000 uživatelů aplikace,“ dodává Aleš Pýcha.

-mav-

Zařazeno v rubrice: Reklama, TV

DISKUSE

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.