Bauer Media v zisku přes 140 milionů korun

úterý, 07. února 2017, 15:30 Tisk MediaGuru

Výsledek je nejlepší za posledních pět let, přestože výkony se mírně snížily.

Vydavatelství Bauer Media potvrdilo v roce 2015 pozici jednoho z nejziskovějších českých médií. Hospodářský výsledek vydavatele časopisů dosáhl v uvedeném roce 141,5 mil. Kč, což bylo o téměř 50 mil. Kč více než o rok dříve. Výkony společnosti představovaly 667 mil. Kč (-4 %). Dalších 130 mil. Kč vytvořila dceřiná společnost Bauer Media Praha (dřívější Stratosféra), která rok 2015 zakončila v mírném zisku 2,3 mil. Kč.

Hospodářský výsledek Bauer Media (tj. výše dosaženého zisku) je nejlepší za posledních pět let. Vydavatelství se v roce 2015 soustředilo na posilování hlavních brandů pomocí satelitních projektů. Zavedeny byly speciály jako Tina štíhlá a fit, Retro kuchařka či Můj šťastný život. Ke konci roku pak společnost ukončila vydávání časopisu pro teenagery Bravo.

"Hospodářsky nejvýznamnější část časopisecké produkce společnosti představovaly segmenty televizních, společenských a ženských časopisů. Pět z nich se v roce 2015 umístilo v první jedenáctce nejčtenějších magazínů v České republice – Rytmus života, TV Max, Chvilka pro tebe, Žena a život a Pestrý svět," uvedla společnost ve výroční zprávě.

Bauer Media před koncem roku 2016 expandovala v Česku mimo segment magazínů, když získala podíl ve společnosti NetBrokers Holding pohybující se na trhu e-commerce. Jak v nedávném rozhovoru pro MediaGuru.cz uvedl předseda představenstva mateřské Bauer Media Group Witold Wozniak, společnost chce v akvizicích v Česku pokračovat. Více zde.

Bauer Media na českém trhu vydává více než 30 titulů, je nejsilnějším vydavatelem magazínů z pohledu čtenářského zásahu.

-mav-