Barrandov se v červnu přiblížil k 10 %, roste v PT

pondělí, 03. července 2017, 10:30 TV MediaGuru

Nejsilnější tuzemskou televizní skupinou je Nova, nejrychleji roste skupina Barrandov.

Televizní skupina Nova se i v červnu stala nejsledovanější televizní skupinou ve všech hlavních diváckých kategoriích. Souhrnný celodenní podíl ve skupině 15+ představoval 30,5 %, což bylo o 0,7 procentního bodu víc než ve stejném loňském období. Druhými nejsilnějšími se staly stanice České televize, jejichž podíl ale oproti loňskému červnu poklesl o 3,7 procentního bodu. Svoji pozici vylepšila skupina Prima, která si meziročně připsala 0,8 procentního bodu. Stanice skupiny Barrandov se přiblížily 10 %, svůj podíl meziročně vylepšily o 3 procentní body. Svůj podíl navýšily i stanice Atmedia.

Ve skupině 15+ si hlavní kanál skupiny Barrandov připsal meziročně nejvyšší navýšení podílu ze všech tuzemských stanic. Skupině Nova zase pomohly tematické stanice Nova Cinema, Nova Action a Nova 2. Skupině Prima pomáhá filmový Prima Max, Atmedii stanice Joj Family.

Skupina Barrandov si meziročně významně pomohla v hlavním vysílacím čase, kde se její podíl meziročně téměř zdvojnásobil a zvýšil se o 4,5 procentního bodu (platí pro 15+).

Podíl TV skupin (%), červen 2017, celý den

celý den 15+ (%) změna 15-54 (%) změna 15-69 (%) změna
Nova Group 30,5 0,7 37,9 3,3 33,7 2,0
ČT celkem 27,5 -3,7 22,8 -2,7 25,0 -3,6
FTV Prima 21,4 0,8 21,6 0,4 21,7 0,4
Barrandov TS 9,8 3,1 5,3 0,7 8,2 2,3
Atmedia 3,8 1,2 3,0 0,7 3,4 1,0
Stanice O 0,8 0,1 1,4 0,2 1,0 0,1
zastupované* 0,7 0,0 1,4 0,0 0,9 0,0
ostatní 5,2 -2,4 6,4 -2,7 5,8 -2,4

Podíl TV skupin (%), červen 2017, prime-time

prime-time 15+ (%) změna 15-54 (%) změna 15-69 (%) změna
Nova Group 33,2 -1,7 39,4 1,8 35,7 -0,5
ČT celkem 26,7 -4,0 21,6 -4,3 24,3 -4,1
FTV Prima 22,7 1,4 25,3 1,9 23,9 1,5
Barrandov TS 9,7 4,5 4,9 1,4 8,0 3,5
Atmedia 3,0 1,0 2,3 0,6 2,6 0,9
Stanice O 0,4 0,1 0,7 0,2 0,5 0,1
zastupované* 0,3 0,0 0,6 0,0 0,4 0,0
ostatní 3,9 -1,5 5,2 -1,6 4,5 -1,5

*Prima Comedy Central, Nickelodeon, Mňam TV, změna vs. VI/2016 v procentních bodech

Podíl obchodních skupin (%), červen 2017

celý den 15+ 15–54 15–69
Media Club 32,7 29,7 31,8
Nova Group 30,5 37,9 33,7
ČT celkem 27,5 22,8 25,0
Atmedia 3,8 3,0 3,4
ostatní 5,2 6,4 5,8

Zdroj: ATO-Nielsen Admosphere

-mav-