O jakém produktu se nejčastěji bavíme?

čtvrtek, 01. ledna 1970, 01:00 Marketing, Výzkum MediaGuru

Zatímco Dánové nejčastěji mluví o dovolené, Češi se baví o elektronice

V další části ze série projektů Snapshots, věnovaných předávání zkušeností se značkami, výrobky a službami, jsme se blíže podívali na jednotlivé kategorie. Sdílení informací a zkušeností s jednotlivými kategoriemi se ve většině případů liší u čtyř sledovaných národů. Zatímco v České republice, Německu a Velké Británii jsou nejčastěji sdělovány zkušenosti s elektronikou, v Dánsku jsou to auta a dovolená. V průměru nejméně zajímavou kategorií pro sdělování dojmů jsou supermarkety a restaurace. Lidé ze všech čtyř národů považují své názory za vlivné a inspirující. Nejvlivnější se v tomto směru cítí být Češi. Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu, které byly v tomto případě zjišťovány na panelech respondentů ve čtyřech evropských státech: Velká Británie N = 509, Německo N = 533, Dánsko N = 332 a Česká republika N = 623 ve věku 12-69 let.