Durex hledal zájemce na testování

úterý, 11. prosince 2007, 07:21 Reklama MediaGuru

Durex spusti "HR kampaň", sháněl tisíce testovačů.

„Hledáš práci snů? Durex vypisuje 10 000 pracovních míst. Zaregistruj se na www.testujdurex.cz a staň se testovačem kondomů.“  Tak zněl inzerát, který na začátku června značka Durex umístila do tiskových a internetových médií zaměřených na nábor pracovních sil.

Šlo o součást marketingové kampaně, kterou se Durex rozhodl v České republice spustit po úspěchu podobných konceptů v zahraničí. Jejím cílem bylo zvýšit povědomí o značce Durex a zejména o jejím novém produktu, kondomu Durex Pleasuremax Warming. Od 11. června 2007 se mohlo prostřednictvím internetové stránky www.testujdurex.cz přihlásit o „zaměstnání snů“ v testovacím centru Durexu 10 000 lidí a následně testovat kondomy, které jim byly zdarma rozeslány poštou. Kapacita volných pracovních míst byla naplněna v rekordně krátkém čase 36 hodin.

Projekt byl s nadsázkou pojat jako HR kampaň nabízející volná pracovní místa „testovače kondomů“ a cílen na skupinu mladých spotřebitelů ve věku 18 – 30 let. Z toho důvodu Durex kampaň spustil těsně před letními prázdninami, v období zvýšeného zájmu o letní brigády a sezónní práce. Pracovní přílohy relevantních deníků, rádio, internetové servery nabízející práci (např. www.jobs.cz) či nástěnky vysokých škol - zde všude se objevovaly inzeráty vyzývající potenciální uchazeče k registraci na stránkách www.testujdurex.cz. Uchazeči byli prostřednictvím inzerátu informování, že pokud budou mezi prvními 10 000 uchazeči o práci, obdrží balení kondomů Pleasuremax Warming zdarma a navíc budou vybaveni elektronickou verzí oficiální vizitky “akreditovaného testovače kondomů Durex“. Vedle toho mají všichni zaregistrovaní možnost soutěžit o hlavní cenu – víkend v Durex Play Room v Brightonu – nejerotičtějším hotelovém pokoji na světě. Projekt byl podpořen také PR komunikací a prvky virálního marketingu, například v podobě direct mailů či odkazů na nejrůznějších chatech či blozích. S cílem zaujmout mladé lidi a vytvořit mezi nimi prostředí pro spontánní diskusi o kampani byl prostřednictvím e-mailu rozesílán vtipný pracovní inzerát a komiks s příběhem inspirovaným testováním kondomů.

Internetové stránky www.testujdurex.cz byly vytvořeny speciálně pro účely projektu. Registrovat se na nich bylo možné od 11. července 2007. Kapacita 10 000 registrovaných se však naplnila během 36 hodin. Další registrace pak již nebyly přijímané. Kromě vstupu do testovacího centra a možnosti soutěžit