DDB představilo Tribal

úterý, 02. září 2008, 15:07 Reklama MediaGuru

Na dnešní tiskové konferenci byla představena unikátní společnost Tribal DDB, která prezentuje nový směr marketingové komunikace pro větší interakci mezi zákazníkem a značkou.

Na českém trhu se představuje nová společnost – Tribal DDB, která plně reflektuje  posun od jednosměrné komunikace, kde zadavatel tlačí do spotřebitelů reklamní vzkaz během jejich oblíbeného programu, k cestě, která je založena na přilákání cílove skupiny a dialogu.

Protože čeští spotřebitelé tráví stále méně času před televizními obrazovkami a více na internetu a mimo domov, propagace značky se posunula od komunikace směrem k prožitkům se značkou.

To zahrnuje nejen interaktivní internetové stránky, ale také brandovanou zábavu, ambient a experimentální komunikaci. Již nám nejsou cizí ani příklady, kdy výrobce nábytku postaví vlastní show o zvelebování domova, kterou vlastními prostředky nasadí v hlavním vysílacím čase. Navíc v dnešní době, kdy spotřebitelé mohou hravě vytvářet své blogy či jinak jednoduše sdílet své zkušenosti se značkou s „miliony“ jiných lidí, hraje významnou roli právě i tento přenos zkušenosti čili „word of mouth“.

Filozofií Tribal DDBje vytváření poptávky po značce a navázání vztahu se spotřebiteli, což reprezentuje jeden z nejprogresivnějších modelů agenturní práce specificky připravené na míru dnešních komunikačních potřeb.

Původně vznikla agentura Tribal DDB v devadesátých letech během rozmachu éry dot.com jako specialista na digitální/on-line komunikaci. O deset let později se Tribal vyvinul v „media neutrální mozkový trust“, který se soustředí na vytváření zkušeností a prožitků se značkou, která inspirují zákazníky po celém světě poptávat značky takových klientů jako Volkswagen, McDonald’s, Pepsi či Philips.

tisková konference Tribal DDB

V Praze Tribal DDB následuje podobnou cestu jako ve světě. Soustředí se na interaktivní zkušenosti se značkou a media neutrální přístup při tvorbě konceptů. Tribal DDB již navázal spolupráci s DDB klienty jako jsou Volkswagen, McDonald’s, Henkel, jeho největší výzvou však je nový klient Vodafone.

Dlouhodobým cílem značky Vodafone je být nejoblíbenější značkou v České republice. Pro dosažení úspěchu na tomto poli, Vodafone uzavřel partnerství s Tribal DDB jako vedoucí agenturou, která se zároveň stává koordinačním centrem pro ostatní agenturní partnery značky Vodafone.

Pole působnosti agentury Tribal DDB je následující:

• Přetlumočit klientský brief do media neutrálního kreativního briefu

• Vést kreativní proces spolu se všemi partnerskými agenturami a najít „big idea“ koncept

• Ujistit se, že všechny partnerské agentury uchopily kreativní koncept a využily ho ve svém specializovaném odvětví (TV, print, internet, street, direct marketing, prodejny, atd)

• Zaručit, že veškerá komunikace se zákazníkem je v souladu se značkou Vodafone

Cílem práce na značce Vodafone je vnést ji do života lidí, navázat s nimi dialog a vytvořit dlouhodobější vztah!

„Věříme, že Tribal DDB reprezentuje jeden z nejprogresivnějších modelů spolupráce klient/agentura v České republice a těší nás být součástí největší evoluce v marketingové komunikaci od dob vynálezu televize,“ říká Mark Cichon, Managing Director DDB Prague.