Radegast Birell aktivoval nový cyklistický projekt

pátek, 12. června 2009, 12:06 Marketing MediaGuru

Značka Radegast Birell, aktivovala prostřednictvím špičkového českého bikera Jaroslava Kulhavého nový cyklistický projekt. Kulhavý natočil se štábem Birellu dvanáctidílný výukový seriál.

Cyklistická videoškola je určena především pro hobby jezdce, kteří se v jednotlivých dílech dozví užitečné informace od nákupu kola až po přípravu na závody.  Koncept je v souladu s novým sloganem značky „Zůstaň ve hře“.

„Cyklistika a aktivní životní styl jsou témata značce Radegast Birell velmi blízká. Už od začátku spolupráce s týmem Jardy Kulhavého jsme nestáli jen o nálepku na dresu, ale chtěli jsme taky něco reálně přinést českým cyklistům,“ dodává k projektu Vladimír Vaněk, manažer značky Radegast Birell.

Videa jsou umístěna na internetových stránkách www.kulhavy-birell.cz a během června se na nich objeví postupně všech 12 videí včetně detailního popisu, který rozšíří videoškolu o další užitečné podrobnosti.

Neformální setkání s novináři, na kterém bylo symbolicky pokřtěno CD s jednotlivými díly, proběhlo ve čtvrtek 11. června na pražském Petříně.

Ve zvoleném marketingovém mixu je důraz kladen především na internet: vedle nákupu mediálního prostoru či realizace buzz kampaně se využívá kombinace PR nástrojů. Komunikace projektu probíhá celoplošně s důrazem na komunitní a cyklistické weby. Projekt je realizován ve spolupráci s agenturou Event Concept.