Romantická ekologie od RWE
Představovali jste si někdy, jak by bylo všechno lehké býti obrem?
Představovali jste si někdy, jak by bylo všechno lehké býti obrem?
Vrchní soud v Praze vyhověl odvolání společnosti Tiscali Media, která podala insolvenční návrh na Médeu. Zvrátil tak rozhodnutí Městského soudu v Praze.
Druhý ročník konference OmniConnect se bude věnovat pozornosti a tomu, jak přístup zohledňující pozornost ovlivňuje kreativu, způsob komunikace a mediální plánování.
Kofola po letech mění logo, etikety, lahve, plechovky i sklenice celého svého portfolia.
Decathlon mění svou vizuální identitu a představuje nové poslání „Move People Through the Wonders of Sport“.
Coca-Cola uvádí na trhu limitovanou edici K-Wave Zero Sugar, oslavuje s ní subkulturu K-Popu.
V nové kampani se Pilsner Urquell zaměřuje na třetinkové vratné lahve. Chce tak oslovit příležitostné pijáky piva.
Košík prošel kompletním rebrandingem a zásadní změnou positioningu. S novou podobou expanduje do zahraničí.
Hlavním motivem nové kampaně Bonami je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“.
Jak zaujmout diváky, kteří nesledují tradiční televizní vysílání? Řešením může být reklama přímo v operačním systému Smart TV.
Na trh vstupuje Partners Banka. Ambasadorem nové značky se stal český písničkář Pokáč.
Novou kampaní podporuje Vodafone svou nabídku pevného internetu, který si lidé mohou nyní vyzkoušet za 299 korun měsíčně.
Agentura Mindsquared rozšiřuje svoji manažerskou strukturu, nabírá nové lidi a provádí vnitřní reorganizaci.
Při tvorbě komunikačních vizuálů je klíčové si uvědomit, jaký má být jeho přínos pro branding. Krásný vizuál sám o sobě brandingu nemusí pomoct, zaznělo na konferenci Brandstorming.