Romantická ekologie od RWE
Představovali jste si někdy, jak by bylo všechno lehké býti obrem?
Představovali jste si někdy, jak by bylo všechno lehké býti obrem?
Klub reklamních profesionálů vyloučil ze svých řad kvůli neetické prezidentské kampani Andreje Babiše Marka Prchala.
Žebříček deseti nejzábavnějších reklam loňského roku na YouTube ovládl McDonald’s. Na popularitě získávají spoty ve formě hudebního klipu. Prosadili se Forejt, Pokáč, David pro Penny nebo Kapitán Demo pro Lidl.
Skupina Prima zahájila zaváděcí část reklamní kampaně ke své nové streamingové službě Prima+.
Přinášíme přehled konferencí z odvětví marketingu, reklamy, PR a médií a také přehled nejvýznamnějších oborových akcí v roce 2023.
Přinášíme přehled nejdůležitějších personálních změn letošního roku v marketingu, reklamě a PR.
Asociace komerčních komunikací (AKA) má nové vedení. Prezidentkou byla zvolena Petra Jankovičová, výkonnou ředitelkou Kateřina Hrubešová.
Rodinný pivovar Bernard s režisérem Jiřím Mádlem pokračují v neplánované sérii mikrofilmů, které mají vrátit lidem naději v těžké době.
Ve své první letošní věrnostní kampani nabízí Penny nádobí a spotřebiče do kuchyně značky Berlinger Haus se slevou až 66 %.
Robbie Williams se stal novým hlasem kocoura Felixe, maskotem značky Purina.
Renata Rosendorfská se posouvá do vedení datově-výzkumného oddělení GroupM. Vedení přebírá od Jiřího Udatného, který po 20 letech skupinu opouští.
Kampaň Fio banky „Pro všechny světské radosti" pokračuje novými spoty, v hlavních rolích jsou opět Štěpán Kozub a Petra Nesvačilová.
Maskot Jedník se objeví ve všech marketingových materiálech společnosti Asko - Nábytek. Ta se zároveň rozhodla posílit komunikaci v televizi, online a PR. Naopak omezuje tisk.
Ve své první televizní kampani demonstruje pánská kosmetika Angry Beards za „právo na koule“.