Romantická ekologie od RWE
Představovali jste si někdy, jak by bylo všechno lehké býti obrem?
Představovali jste si někdy, jak by bylo všechno lehké býti obrem?
Také čtvrteční večerní hokejový zápas české reprezentace s výběrem Maďarska ovládl televizní obrazovky. Sledovalo ho přes 1,4 mil. diváků (15+) při podílu 45 %. Komerční televize v očekávání tohoto výsledku nenasadily své seriály Kamarádi a Jedna rodina.
Ferrero rozšiřuje portfolio čokoládových tyčinek značky Kinder, uvádí novinku v podobě Kinder Crispy.
ČSOB ve spolupráci s Mastercard startuje novou kampaň „Účet na rozjezd“.
Pepsi uvádí dvě nové varianty bez cukru, pod sloganem „Epic Duo, Epic Choice” představuje nápoje s příchutí citronu a třešně.
Holba mění logo i design svých obalů, zároveň spouští novou kampaň s mottem „Místa, kde je vše stále ryzí a kde pivo je fakt pivo“.
Coca-Cola vrací kampaň „Share a Coca-Cola“, v níž nahrazuje logo na plechovkách a lahvích za jména či přezdívky spotřebitelů.
Mediální agenturu Médea si krizový manažer Jan Čermák ponechat nechce. Předpokládá, že v rámci reorganizace bude převedena na Jaromíra Soukupa.
Insolvenční správce uvádí, že případné prohlubování ztráty agentury Médea by nebylo slučitelné s plánovanou reorganizací.
Nová mezinárodní kampaň Revolutu vypráví příběh o finančních možnostech.
Scénárista Petr Kolečko, režisér Vladimír Skórka a producent Dan Strejc připravili pro Kaufland další hokejový spot. Účinkují v něm i Jan Hřebejk nebo hokejista Radko Gudas.
Škoda Auto slaví 130 let. Výročí připomene i speciální díl pořadu Máme rádi Česko.
Představením Lukáše Příkazkého jako prvního humanoida v týmu TV Prima zahájila mediální skupina kampaň k novému seriálu Parťák na baterky.
Vodafone startuje hned dvě kampaně, kterými chce změnit způsob, jak lidé vnímají pevnou síť.
Se značkami Kofola, Targa Florio, Royal Crown Cola nebo Vinea mohou letos lidé vyhrát Škodu Elroq, iPhone nebo vstupenky na festivaly.