Romantická ekologie od RWE
Představovali jste si někdy, jak by bylo všechno lehké býti obrem?
Představovali jste si někdy, jak by bylo všechno lehké býti obrem?
Především díky televizní reklamě se výsledný objem monitorovaných reklamních investic v letošním srpnu meziročně mírně zvýšil.
Díky optimističtějším výhledům pro třetí letošní čtvrtletí upravila IAB Europe svůj odhad vývoje na reklamních evropských trzích v roce 2020. Uvědomuje si ale, že situace se může měnit.
Ve vánoční kampani Visa připomíná, že i za dárky lze platit rychle a bezkontaktně.
Albert se již tři roky po sobě spojuje ve vánoční kampani s postavou Darebáčka, který plní přání prostřednictvím pečení.
Nenávistné komentáře namířené na dětské protagonisty letošní vánoční kampaně Vodafone odmítá.
Visa si v globálním tendru vybrala na kreativu agenturu Wieden+Kennedy a skupinu Publicis Groupe.
Vánoční kampaň Penny Marketu se nese v duchu tradičních českých Vánoc a vystupují v ní zaměstnanci českých dodavatelů.
V nové sběratelské kampani Albert nabízí nádobí či kávovar k přípravě ranní kávy.
ČSOB přichází s novým komunikačním konceptem. Jindru a Jindru nahradí modrý chameleon.
Nejnovější kampaní reaguje Ikea na rostoucí výskyt domácího násilí. Součástí budou i interaktivní instalace ve třech obchodních domech.
Začátkem února uvádí Kaufland do života nový design své zaměstnavatelské značky a nábor zaměstnanců podpoří rozsáhlou kampaní.
Billa startuje již čtvrté kolo věrnostní kampaně s plyšovými hrdiny Superosmy.
Ve své nové věrnostní kampani se Penny spojuje s nádobím značky Berlinger Haus.
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.