Ondřej Zahořík odchází z PHD, novým ředitelem se stal Jiří Herian

pátek, 16. července 2010, 16:35 Reklama, Lidé MediaGuru

Ondřej Zahořík, dosavadní předseda představenstva a ředitel mediální agentury PHD, odchází z firmy k 30. září 2010. Pozici ředitele PHD přebírá ke stejnému datu Jiří Herian, dosavadní ředitel sesterské agentury Attention!Media.

„Vždy jsem usiloval o to, abych mohl rozvíjet a dále posouvat agenturu do pozice vysoce profesionální a odborně respektované firmy. Myslím, že to se nám v PHD za celou historii jejího působení v ČR více než podařilo, a proto je čas na nové výzvy. Díky patří zejména všem mým spolupracovníkům, kteří touto nelehkou cestou šli spolu se mnou“, říká k tomu Ondřej Zahořík.

 

„Chtěl bych vyjádřit svůj velký respekt k tomu, kam Ondřej dovedl PHD za uplynulých několik let a popřát mu mnoho zdaru v jeho dalším působení,“ uvedl Petr Bažant, prozatímní výkonný ředitel OMG (Omnicom Media Group).

 

Nový výkonný ředitel PHD, Jiří Herian, působí v mediální sféře od roku 1997. Začínal jako planning manažer v agentuře Media Direction (dnes OMD) a v roce 2003 stál u zrodu agentury Attention!Media, kterou od té doby vede.

 

Ondřej Zahořík působil v agenturách patřících do skupiny Omnicom Group od roku 1993, nejprve jako ředitel oddělení médií v Mark/BBDO. Od roku 2000 potom zastával pozici client service director v OMD, ze které přešel na pozici ředitele agentury GFMO, posléze přejmenované na MediaWise a následně na PHD. Od roku 1995 působí jako člen mediální sekce AKA a od roku 2008 jako člen prezídia Asociace komunikačních agentur.

 

Pod jeho vedením se PHD podařilo dostat mezi pět největších mediálních agentur v ČR a tuto pozici si udržet. PHD získala několik ocenění za kreativitu a efektivitu v lokálních soutěžích a je uznávaná i za svůj inovativní přístup k mediálnímu plánování pomocí metody neuroplanningu.

 

O agentuře PHD

 

Síť mediálních agentur PHD zahrnuje 70 poboček v 60 zemích po celém světě, s ústředím v Londýně. PHD byla založena před 20 lety v UK a je známa pro své strategické plánování včetně „ETNA“ – několika cenami ověnčeného plánovacího frameworku.

 

V ČR vznikla PHD přejmenováním z MediaWise v dubnu 2006, její kořeny lze sledovat do roku 1998. V Praze má 36 zaměstnanců a patří mezi pět největších mediálních agentur na českém trhu. Pracuje pro řadu přímých zadavatelů reklamy i reklamní agentury. Mezi její klienty patří Unilever, Komerční Banka, Ferrero, Jan Becher Pernod Ricard, Budějovický Budvar, spolupracuje s agenturami Mark/BBDO, TBWA, DDB, Fabrika, AG Geronimo, Comtech a řadou dalších.

 

V roce 2009 zvítězila v soutěži FLE Media Awards v kategorii Nejlepší využití TV, provozuje server o mediálním plánování MediaGuru.cz. PHD patří do mediální skupiny Omnicom (Omnicom Group, Inc., NYSE: OMC)