Fenomén: japonské reklamy
Bizarní svět japonských televizních soutěží může předčít pouze bizarní svět japonských televizních reklam....

Bizarní svět japonských televizních soutěží může předčít pouze bizarní svět japonských televizních reklam....
Především díky televizní reklamě se výsledný objem monitorovaných reklamních investic v letošním srpnu meziročně mírně zvýšil.
Díky optimističtějším výhledům pro třetí letošní čtvrtletí upravila IAB Europe svůj odhad vývoje na reklamních evropských trzích v roce 2020. Uvědomuje si ale, že situace se může měnit.
Ve vánoční kampani Visa připomíná, že i za dárky lze platit rychle a bezkontaktně.
Albert se již tři roky po sobě spojuje ve vánoční kampani s postavou Darebáčka, který plní přání prostřednictvím pečení.
Visa si v globálním tendru vybrala na kreativu agenturu Wieden+Kennedy a skupinu Publicis Groupe.
Vánoční kampaň Penny Marketu se nese v duchu tradičních českých Vánoc a vystupují v ní zaměstnanci českých dodavatelů.
Nenávistné komentáře namířené na dětské protagonisty letošní vánoční kampaně Vodafone odmítá.
Nejnovější kampaní reaguje Ikea na rostoucí výskyt domácího násilí. Součástí budou i interaktivní instalace ve třech obchodních domech.
Billa startuje již čtvrté kolo věrnostní kampaně s plyšovými hrdiny Superosmy.
Ve své nové věrnostní kampani se Penny spojuje s nádobím značky Berlinger Haus.
Kaufland přichází od začátku školního roku s novým věrnostním programem, ve kterém mohou zákazníci sbírat magnetky s postavičkami strašidel Spookies.
Od 20. ledna do 3. března mohou zákazníci Billy za nasbírané body získat italské nádobí značky Dolce Vita.
Přinášíme přehled nejdůležitějších personálních změn letošního roku v marketingu, reklamě a PR.
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.