Fenomén: japonské reklamy
Bizarní svět japonských televizních soutěží může předčít pouze bizarní svět japonských televizních reklam....
Bizarní svět japonských televizních soutěží může předčít pouze bizarní svět japonských televizních reklam....
Agentura TRKKN uspořádala v pražském hotelu Hilton historicky první český pre-event k Analytics Summitu.
Přechod na jiný typ energie skutečně plánuje pouze devět procent domácností, ukazuje výzkum Knowlimits Group.
Datart spouští nový kreativní koncept. V hlavní roli se objeví zákazníci se svými každodenními elektro zážitky, tváří je Lukáš Pavlásek.
Omnicom Media Group zavádí nový způsob měření videoreklamy a promítá ho do přístupu k jejímu plánování.
Čedok představuje slogan „Pořád je co objevovat“ a startuje novou kampaň o emocích z prvních cestovatelských zážitků.
Coca-Cola se spojila se značkou Oreo, společně přicházejí s limitovanou edicí Coca-Cola Oreo Zero Sugar.
Rossmann spouští podzimní věrnostní kampaň, v níž nabízí za nasbírané body stavebnice Lego.
V rámci lokální kampaně rozsvítí Estée Lauder Petřínskou rozhlednu, Žižkovskou věž a Tančící dům.
Radiohouse ve spolupráci s TV Nova podpoří domácí regionální podnikatele v boji s globální konkurencí. Společně jim uvolní reklamní prostor za téměř 80 milionů korun.
Hlavními tvářemi nové kampaně ČSOB na dětské účty jsou Sandra Nováková se synem Mikulášem.
Penny spouští novou věrnostní kampaň s názvem „O chlup větší rodina“, za nasbírané body nabízí plyšové psy a kočky.
Agentura Médea uznává, že naplňuje znaky úpadku, soud ale žádá o prodloužení lhůty k předložení reorganizačního plánu.
Sportka přichází s novou komunikační kampaní pod názvem „Sportka rozdává radost“.
Vertikální injektáže využije Staropramen pro svou novou kampaň s Orlando Bloomem. Zahajuje od úterý 3. září.
Celkové závazky společnosti Médea, které uvedla v soupisu pro Městský soud v Praze, jsou vyšší než jedna miliarda korun.