Fenomén: japonské reklamy
Bizarní svět japonských televizních soutěží může předčít pouze bizarní svět japonských televizních reklam....
Bizarní svět japonských televizních soutěží může předčít pouze bizarní svět japonských televizních reklam....
Vrchní soud v Praze vyhověl odvolání společnosti Tiscali Media, která podala insolvenční návrh na Médeu. Zvrátil tak rozhodnutí Městského soudu v Praze.
Druhý ročník konference OmniConnect se bude věnovat pozornosti a tomu, jak přístup zohledňující pozornost ovlivňuje kreativu, způsob komunikace a mediální plánování.
Kofola po letech mění logo, etikety, lahve, plechovky i sklenice celého svého portfolia.
Decathlon mění svou vizuální identitu a představuje nové poslání „Move People Through the Wonders of Sport“.
Coca-Cola uvádí na trhu limitovanou edici K-Wave Zero Sugar, oslavuje s ní subkulturu K-Popu.
V nové kampani se Pilsner Urquell zaměřuje na třetinkové vratné lahve. Chce tak oslovit příležitostné pijáky piva.
Košík prošel kompletním rebrandingem a zásadní změnou positioningu. S novou podobou expanduje do zahraničí.
Hlavním motivem nové kampaně Bonami je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“.
Partneři mistrovství světa v ledním hokeji i národní hokejové reprezentace startují své hokejové kampaně.
Jak zaujmout diváky, kteří nesledují tradiční televizní vysílání? Řešením může být reklama přímo v operačním systému Smart TV.
Na trh vstupuje Partners Banka. Ambasadorem nové značky se stal český písničkář Pokáč.
Novou kampaní podporuje Vodafone svou nabídku pevného internetu, který si lidé mohou nyní vyzkoušet za 299 korun měsíčně.
V pražském obchodním centru Galerie Harfa využívá Budějovický Budvar 3D reklamu.