V kreativní soutěži Louskáček bodoval Vodafone
V české národní soutěži o nejkreativnější reklamu Louskáček byl nejúspěšnější Vodafone. Jeho kampaň Tarify na míru získala dvě zlata a jeden bronz.
Kampaň Vodafone s názvem Tarify na míru získala dva zlaté Louskáčky za nejlepší televizní reklamu a nejlepší venkovní reklamu a bronz v kategorii kampaň. Porota ocenila výjimečnost kampaně, především její vizuální styl s animovanými zvířaty a vtipné dialogy.
Druhou zlatou cenu si za nejlepší TV spot odnesla i Kofola za TV spot ve stylu filmového týdeníku z 60. let.
Další kampaní, která si podobně jako Vodafone v soutěži vysloužila více Louskáčků, byla "zastávková" kampaň Pepsi. Pepsi shromáždila návrhy občanů na vylepšení autobusových zastávek v jejich okolí a následně přesvědčovala vedení měst a obcí, aby tyto zastávky nechali postavit.
Cenu za nejlepší tiskovou reklamu si odnesla oční klinika Lexum s inzerátem "Stačí málo a uvidíte víc".
V kategorii direkt marketing nejvíce uspěla kampaň GE Money Bank s názvem "Krávy".
V kategorii komerční design vyhrála Paneria za ztvárnění obalů, triček a polepů ke svému pečivu. V sociálních médiích byla nejlépe hodnocena kampaň Ministerstva dopravy "Popřej veselé Velikonoce přátelům na Facebooku".
Zlatého Louskáčka získaly ještě dvě další kampaně. V kategorii Média to byla agentura Leo Burnett Advertising s kampaní „Orchestra“ pro Samsung a v kategorii Jiné interaktivní nástroje agentura Nydrle Digital s akcí „QR kódy“ na loňském Social Media Summitu. Bez zlatého Louskáčka zůstaly tři kategorie: Rádio, Websites a Online kampaň.
Do finále soutěže se prosadily hlavně velké zavedené agentury. Nejvíc nominací – deset – posbírala Leagas Delaney Praha,uspěla s pracemi pro Rajec/Kofolu, Škodu Auto a Lexum Evropská oční klinika. Sedm nominací si odnáší Euro RSCG, po šesti nominacích agentury Young & Rubicam Praha, Kaspen/Jung von Matt a Mark/BBDO.
Kompletní výsledky včetně ukázek prací je možné zhlédnout zde:
http://adc-czech.cz/louskacek/prihlasene-prace.html/sh