Televize, Facebook a iPhone online

čtvrtek, 28. dubna 2011, 10:58 Aktuality MediaGuru

Poslední rok nebo dva jsou dobou tak turbulentního rozvoje mobilních technologií a internetu, že bych se už snad neměla ničemu divit, přesto mne neobvyklá spojení a jejich komerční využití stále někdy mile) překvapují. Tentokrát je to komerční využití propojení televize, Facebooku a iPhone v reálném čase pro reklamní sdělení a soutěž zároveň. Žádná pasivní konzumace, ale akce a reakce v krátkém čase. To mne baví. Druhá věc je, že Heineken využil všechny zbraně mimořádně eticky vkusně a kreativně zajímavě, takže mimo přímé reakce na reklamní sdělení je to i zábava. O co jde? Přímo při sledování zápasů UEFA lze online tipovat výsledky konkrétních herních situací - tedy dá nebo nedá gól - přes iPhony nebo na Facebooku. Za správnou odpověď získáte body do soutěže. Který z fandů fotbalu by si nechtěl ověřit svoji tipovací schopnost?
Více ZDE

-lela-