Aktuality
Doporučované
Marketér Aleš Veselý se stává generálním ředitelem Sazky
Dosavadní marketingový ředitel Sazky Aleš Veselý nastupuje do čela společnosti. O jeho nástupci v marketingu se rozhodne v nejbližších týdnech.
Kaufland zavádí nový způsob balení masa, nahrazuje plast
Kaufland mění balení čerstvého masa na pultech, nově bude v papírovém přířezu a s kostí navíc v transparentní tašce. Ročně tak ušetří 14 tun plastu.
Téma udržitelnosti hraje pro polovinu Čechů při nákupech roli
Pro 49 % Čechů má CSR téma význam při nákupech a až 70 % je ochotno si za ekologický výrobek připlatit. Firmy to reflektují a udržitelnost se stala téměř zaklínadlem.
Visa v kampani vybízí k bezkontaktním platbám
Ve vánoční kampani Visa připomíná, že i za dárky lze platit rychle a bezkontaktně.
Nej.tv má pohltit dvě telekomunikační a IPTV firmy
Nej.tv má získat kontrolu nad společnostmi itself a Telly CE, které operují na poli telekomunikačních a IPTV služeb.
Albert ve vánoční kampani opět peče, tentokrát bílé Vánoce
Albert se již tři roky po sobě spojuje ve vánoční kampani s postavou Darebáčka, který plní přání prostřednictvím pečení.
Vodafone reaguje na nenávistné komentáře k vánoční kampani
Nenávistné komentáře namířené na dětské protagonisty letošní vánoční kampaně Vodafone odmítá.
Visa na kreativu volí Wieden+Kennedy a Publicis
Visa si v globálním tendru vybrala na kreativu agenturu Wieden+Kennedy a skupinu Publicis Groupe.
Tváří vánoční kampaně Penny jsou čeští dodavatelé
Vánoční kampaň Penny Marketu se nese v duchu tradičních českých Vánoc a vystupují v ní zaměstnanci českých dodavatelů.
Sobotní večer pro Všechnopárty a film Sviňa
Nejsledovanějším sobotním pořadem po 20:00 se stala Všechnopárty, zhlédlo ji 1,24 mil. diváků starších 15 let. Slovenský film Sviňa byl druhým nejsledovanějším v 15+.
Nova na středy nasadí MasterChef Česko: Souboj nejlepších
Televize Nova zařadí od 24. února do středečního vysílacího času bonusové díly pořadu MatsreChef, utkají se v něm dvojice úspěšných soutěžících z předešlých řad.
Unilever investuje miliardy do rostlinné stravy či e-commerce
Unilever chce v následujících dvou letech investovat přes 50 miliard korun do rozvoje kosmetických produktů, rostlinných potravin a e-commerce.
Lidl snižuje cenu respirátorů na 10 Kč za kus
V zájmu ochrany zdraví nabídne Lidl výhodné ceny respirátorů, a to 10 Kč za kus. Počet balení bude ale z důvodu přeprodávání omezen. Snižují se i ceny roušek.