Dove Men+Care instaloval největší OOH s efektem sprchy

pátek, 03. června 2011, 07:34 Aktuality MediaGuru

Pánská řada Dove Men+Care využívá ke své podpoře netradičního outdoorového řešení. Na pražské ulici 5. května byla postavena největší outdoorová plocha v Česku o rozměrech 900 m2. Klíčovým prvkem realizace je nainstalovaná sprcha, která díky využívané recirkulaci vody vyvolává efekt skutečné sprchy. Takto „funkční“ je sprcha 14 hodin denně. Celá realizace se tak objevuje v místě s vysokou frekvencí lidí a kreativním mediálním zpracováním má oslovit zejména cílovou skupinu aktivních mužů. Ulice 5. května patří k nejvytíženějším dopravním trasám v Praze, denně tu v průměru projede 90 tisíc automobilů a vzhledem k hustotě pražského provozu se zvyšuje i čas, který zde řidiči stráví. Viditelnost plochy dosahuje 200 metrů. Na kampani se podílely agentury PHD a Media Service.