Sdružení zastupující zadavatele je pro zachování reklamy na ČT

úterý, 21. června 2011, 09:51 Aktuality MediaGuru

České sdružení pro značkové výrobky (ČSZV), které sdružuje zadavatele reklamy, podporuje zachování televizní reklamy ve vysílání České televize. Oznámilo to v úterý v tiskovém prohlášení. Poslanecká sněmovna má právě v tento den projednat novelu zákona o České televizi, která počítá se zrušením reklamy na kanálech ČT1 a ČT24 a s jejím zachováním pouze na stanicích ČT2 a ČT4.

"Jak jsme již dávno předem upozorňovali, ani přechod na digitální vysílání nepřinesl všem slibované rozšíření počtu subjektů na českém televizním trhu. Přes pokles sledovanosti a podílu na sledovanosti je pozice dvou celoplošných komerčních stanic dokonce ještě silnější než v období před zahájením změn v limitech pro vysílání reklamy Českou televizí," uvádí se ve stanovisku ČSZV. Sdružení se obává, že po zrušení reklamy na ČT získají Nova a Prima 95% podíl na trhu a budou moci diktovat cenové podmínky zadavatelům reklamy, myslí si ČSZV.

-mav-