Atmedia zlevní reklamu na profilovanějších stanicích

pátek, 19. srpna 2011, 16:07 Aktuality MediaGuru

Mediální zastupitelství Atmedia, které zajišťuje prodej reklamního prostoru pro 21 tematických stanic, sníží od letošního října cenu u pěti prodejních balíčků, zaměřených na užší cílové skupiny. Týká se to balíčků: atmothers, atyoung, atyoungadults, atchoice a atchoice +, přičemž snížení ceny dosáhne až 16 %.

Na druhou stranu se Atmedia rozhodla mírně navýšit cenu balíčků, které využívají větší počet zastupovaných TV stanic - atmax a atkids.

"Důvodem této optimalizace je náš záměr vytvořit větší prostor pro komunikaci zacílenou na vyprofilované cílové skupiny a zároveň snaha reagovat na rostoucí poptávku na trhu z důvodu vysoké zaplněnosti reklamních bloků," vysvětlil generální ředitel Atmedia Petr Majerik.

-mav-