Cadbury přichází s první hrou v augmentované realitě
S vůbec první hrou v augmentované realitě pro komerční komunikaci přichází Cadbury. Podívejte se, jak vypadá:
-mav-
S vůbec první hrou v augmentované realitě pro komerční komunikaci přichází Cadbury. Podívejte se, jak vypadá:
-mav-
Operátor T-Mobile v rámci hospodářských výsledků za první kvartál letošního roku informoval, že atakoval hranici 304 tisíc zákazníků. Významnou novinkou telekomunikační firmy bylo zejména zpřístupnění videotéky Netflix.
Mediální skupina Londa se dohodla s Českými Radiokomunikacemi na vstup svých stanic do celoplošného digitálního vysílání DAB+. Distribuci zahájí ve středu 23. dubna v 10 hodin.
Ferrero rozšiřuje portfolio čokoládových tyčinek značky Kinder, uvádí novinku v podobě Kinder Crispy.
Tuzemské televizní stanice mění svůj plánovaný program, na následující dny zařazují pořady s Jiřím Bartoškou.
První zápas českých hokejistů na MS sledovalo v pátek odpoledne milion diváků (15+) při podílu 48 %. Šlo o nejsledovanější pořad dne. Večerní vysílání po 20:00 patřilo Četníkům z Luhačovic a komedii Líbáš jako ďábel.
ČSOB ve spolupráci s Mastercard startuje novou kampaň „Účet na rozjezd“.
Také druhý zápas českých hokejistů na MS se stal nejsledovanějším pořadem dne. Nedělní večerní zápas s Nory vyhledalo 1,55 mil. diváků starších 15 let při podílu 43 %.
Televize Prima nechce riskovat střet s hokejovým zápasem Čechů na mistrovství světa.
Pepsi uvádí dvě nové varianty bez cukru, pod sloganem „Epic Duo, Epic Choice” představuje nápoje s příchutí citronu a třešně.
Nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20:00 zůstává v divácké skupině starší 15 let seriál Kamarádi. Druhá byla mimořádně zařazená Všechnopárty a s těsným odstupem následoval seriál Jedna rodina. Ten má stále nejvyšší sledovanost v 15-54.
Holba mění logo i design svých obalů, zároveň spouští novou kampaň s mottem „Místa, kde je vše stále ryzí a kde pivo je fakt pivo“.
Televizní kanál OK TV se odmlčel, přerušení vysílání vysvětluje technickými důvody.
Coca-Cola vrací kampaň „Share a Coca-Cola“, v níž nahrazuje logo na plechovkách a lahvích za jména či přezdívky spotřebitelů.
Nejsledovanějším pořadem sobotního večera po 20:00 byly v divácké skupině starší 15 let Zázraky přírody. Následovala s těsným odstupem komedie Teorie tygra, která byla zároveň nejsledovanějším ve skupině 15-54.