Mall.tv se od dubna mění na Fameplay, logo má od Najbrta
Od 1. dubna se Mall.tv přejmenuje na Fameplay.tv. Vizuální identitu připravilo Studio Najbrt. Video platforma ohlašuje také záměr být aktivnější na mezinárodních trzích.
Od 1. dubna se Mall.tv přejmenuje na Fameplay.tv. Vizuální identitu připravilo Studio Najbrt. Video platforma ohlašuje také záměr být aktivnější na mezinárodních trzích.
Od páteční půl desáté dopolední si mohou řidiči naladit stanici Rádio Praha bez problémů i v tunelovém komplexu Blanka, kde doplní z portfolia Českého rozhlasu okruh Radiožurnál. FM kmitočet 107,1 FM se nemění.
Placená služba Voyo má v Česku a na Slovensku půl milionů předplatitelů, oznámila skupina Nova.
Cílem komunikace je připomenout okamžiky spojené s hermelínem Král sýrů.
SKyShowtime oznámila, že od 7. dubna zařadí do své nabídky několik nových titulů.
Úvodní díl minisérie Poslední oběť sledovalo 1,1 mil. diváků starších 15 let, což byl nejlepší výsledek středečního večera a rovněž celého dne. ve skupině 15-54 byl večer těsně druhý Pohlreichův souboj restaurací.
Provozovatel bezplatné internetové služby Zdarma TV představil v uplynulých týdnech tuto online platformu v inovovaném prostředí. V aplikaci jsou od sebe například nově televizní programy a rádia odděleny.
PPF zvýšila podíl v německé mediální společnosti ProSiebenSat.1 Media SE z 9,1 na 10,1 procenta.
Společnost T-Mobile bude po O2 Czech Republic dalším operátorem, který svým zákazníkům zpřístupní online videotéku Voyo mediální skupiny Nova. T-Mobile implementuje od 28. března Voyo přímo do nabídky jako součást své televizní služby.
Téměř shodného výsledku dosáhly v sobotu večer pořady Zákony vlka a Superlov v divácké skupině starší 15 let. Jejich sledovanost dosahovala hranice 870-880 tis. diváků, šlo o nejlepší výsledky po 20:00. V 15-54 zvítězil Superlov.
Vodafone novou kampaní s Martinem Hofmannem podporuje svou nabídku pevného internetu.
Nabídka placené televizní platformy O2 TV se od 1. února rozšíří o nový tarif O2 TV Zlatá Voyo.
Skupina Prima spustí ve středu 8. února svou novou videotéku Prima+ s kombinací obsahu z televizní obrazovky i originální produkce. S podobou služby už se mohou v prvních náhledech seznámit zájemci v Obchodu Play.
Další díl seriálu Kukačky sledovalo 1,03 mil. diváků starších 15 let, což byl nejlepší výsledek pátečního večera po 20:00. Nejvyšší sledovanost měl i v dalších diváckých skupinách.
Společnost Médea se podle svého sdělení dohodla s Media Clubem a Českou televizí na narovnání obchodních sporů.
Jednapadesát nových titulů se podle online katalogu JustWatch objevilo 1. března v nabídce nové online videotéky SkyShowtime, která v České republice působí od 14. února. Celá řada titulů ve službě však stále chybí.
První díl nového seriálu Zákony vlka sledovalo v průměru 964 tisíc diváků (15+), což byl nejlepší výsledek z pořadů vysílaných v sobotu po 20:00 v této divácké skupině. V divácké kategorii 15-54 měl nejvyšší sledovanost pořad Superlov.