Reklamní Emmy vyhrál spot pro Chrysler

čtvrtek, 15. září 2011, 07:30 Reklama MediaGuru

Reklamního televizního Oscara vybojoval spot agentury Wieden+Kennedy pro Chrysler se zpěvákem Eminem.

Vítězem letošního ročníku amerických televizních cen Emmy, obdoby filmových Oscarů, se v kategorii mimořádných reklamních spotů stal spot nazvaný "Born of Fire" pro Chrysler, ve kterém vystupuje zpěvák Eminem. Vytvořila ho agentura Wieden+Kennedy a odvysílán byl v letošním ročníku Super Bowlu. Americký Detroit ukazuje jako místo, které dalo vzniknout této značce a která díky tomu do sebe vtáhla všechny silné vlastnosti.

Chrysler tak zvítězil nad dalšími pěti spoty, které se letos dostaly do finále. Byl mezi nimi i ověnčený spot Old Spice s Mustafou, který několikrát bodoval na prestižním festivalu v Cannes. Na Emmy se mu však dosáhnout nepodařilo.

Vítězný spot Emmy 2011 v kategorii reklama

Dalšími spoty ve finále byly například McDonald's s kroužícím řidičem a spícím dítětem kolem okénka McDrive nebo Nissan s putujícím ledním medvědem. Přehlídku všech šesti finálových spotů můžete zhlédnout zde.

-mav-