Last Minute se inzerují více než běžné zájezdy

pondělí, 10. října 2011, 11:52 Aktuality MediaGuru

Inzerce do Last Minute a First Minute zájezdů letos výrazně přibylo. Podle monitoringu reklamních investic společnosti Admosphere vzrostly oproti loňsku hrubé reklamní výdaje do propagace výhodných zájezdů téměř na dvojnásobek.  Investice do propagace Last Minute a First Minute (zájezdů se slevou za včasný nákup) v období od července do srpna 2011 vzrostly z loňských 48,8 milionů korun na 96,1 milionů korun, tedy téměř na dvojnásobek. Preferovanými mediatypy jsou tisk a internet. Inzerce běžných zájezdů tak proti loňsku citelně ubylo.

V hlavní sezóně letošního roku nejvíce inzerovala cestovní kancelář EXIM TOURS, v ceníkových cenách v období od 1. 7. do 31. 8. 2011 nakoupila reklamu za 25 milionů korun. Tři čtvrtiny jejích výdajů putovaly na inzerci v tisku, zbylou čtvrtinu kancelář rozdělila na propagaci v outdooru a na internetu. Reklamu v hodnotě přes 20 milionů korun nakoupily i agentura Invia.cz a CK Alexandria. Celých 23 milionů, které Invia.cz investovala, putovaly do reklamy na internetu. Alexandria zvolila bohatší portfolio mediatypů a k tisku, outdooru a internetu připojila i sponzoring v televizi v ceně 75 tisíc korun.

-mav-