Nejhorší reklamní spoty roku 2011

pátek, 30. prosince 2011, 09:38 Reklama MediaGuru

Konec roku je časem bilancování úspěchů, ale i chyb. Proto představujeme desítku největších letošních reklamních omylů. MediaGuru přeje všem čtenářům do nového roku co nejméně nevydařených rozhodnutí!


„Nebuďte pes, myjte si vlasy“
Pert Plus, USA

Pokud vám výše zmíněný slogan není jasný, vězte, že lépe nebude ani po zhlédnutí následujícího spotu.

 

„Dotkněte se varlat“

Male Cancer Awareness Campaign, Velká Británie

Pro všechny, kdo vždy toužili vidět modelku Rhian Sugden, jak si hraje se svými varlaty, je tato reklama učiněným snem.

 

„Větší prsa znamenají lepší práci“
Bosom Max, USA

Televizní advertorial této unikátní techniky na zvětšení prsou láká na unikátní benefit: získání lepšího zaměstnání.

 


„Opera“

J.G. Wentworth, USA

Melodie „uměleckého“ pojetí reklamy amerického poskytovatele nebankovních půjček vám v hlavě zůstane až bolestivě dlouho.

 

„Co se stane v plenkách, zůstane v plenkách“
Luvs, USA

Variaci známého rčení o americkém městě jako slogan své značky plenek Luvs použil v reklamě Procter & Gamble.

 

„Fleurs Du Mal“
Agent Provocateur, Velká Británie

Hororově-sexuální reklama na spodní prádlo. Brilantnost nápadu posuďte sami.

„Nahý zahradník“
Mark's Lawn & Garden, USA

Proč si musí zahradník v reklamě na své služby svlékat oblečení?

„Sbohem“
Kohler, USA

A jak se na toaletě se svým výtvorem loučíte vy?

„Strýček Majic“
HipHop Magician, USA

„Where Do You Take a Sheet?“
Sheets Energy Strips, USA

Americký výrobce energetických doplňků spoléhá na podobnost ve výslovnosti anglických slov „sheet“ a „shit“.

-ptv-

Zdroj: Business Insider