Nejzajímavější obálky časopisů roku 2011
Končící rok byl bohatý na významné události, což se odrazilo i na titulních stranách zahraničních magazínů. Které byly nejzajímavější?
Končící rok byl bohatý na významné události, což se odrazilo i na titulních stranách zahraničních magazínů. Které byly nejzajímavější?
Nejsledovanějším pořadem čtvrtečního večera po 20:00 zůstává v divácké skupině starší 15 let Polabí. Následuje Inspektorka Candice Renoirová a seriál Bratři a sestry, který se dostal těsně na čelo v 15-54.
Canal+ uzavřel strategické partnerství se značkou Thomson, které se týká také Česka. Spolupráce se zaměřuje na rozšíření dostupnosti aplikací skupiny Canal+ na chytrých televizorech Thomson a přidání speciálního tlačítka na DO.
T-Mobile připravil pro diváky Magenta TV překvapení v podobě dočasného filmového kanálu Halloweenské kino. Ten bude k dispozici do 3. listopadu na programové pozici 19 a nabídne tematický výběr hororových a mysteriózních titulů.
Barevná plocha na titulní straně magazínu Reportér je novým prvkem, který doplňuje dosud dominantní bílou.
Deník N se vyrovnal s náročnějším ekonomickým obdobím posledních dvou let a díky růstu předplatitelů a zpoplatnění podcastů míří i letos ke kladnému výsledku.
O proměně společnosti Albatros Media, akviziční strategii i nejnovějším cíli v podobě úspěšného vstupu na americký trh mluví generální ředitel společnosti Václav Kadlec.
Tržby mediální společnosti BurdaExtra Media se v roce 2024 zvýšily o desetinu, ztrátu se podařilo snížit na půl milionu korun.
Deník Sport vnímá odebrání akreditací ze strany Slavie, Plzně a Baníku jako záminku a projev mocenského jednání a nově zvažuje i právní kroky proti tvrzením Jaroslava Tvrdíka.
Velká trojka českého tiskového trhu - Mafra, CNC a VLM - se stává v souhrnném zásahu čtenosti podle dat Media projektu vyrovnanější.
Časopis Moje psychologie v nové kampani vzkazuje, že mluvit se sebou otevřeně a upřímně není nic divného ani neobvyklého.
Češi ve věku 45+ zůstávají věrní televizi a rádiu, ale zároveň stále častěji tráví čas online a na sociálních sítích. Pro marketéry to znamená oslovit cílovou skupinu, která není tak roztříštěná jako mladší generace, ale získat si její pozornost je náročnější. Jak na to, popisuje Petr Tomáš v závěrečném dílu seriálu o cílové skupině Čechů starších 45 let.
Deníku Sport z portfolia CNC, jehož majitel vlastní i fotbalovou Spartu Praha, odebraly konkurenční kluby akreditace k účasti na jejich domácích zápasech.
Studie Digital AI 2025+ naznačuje, že mladší generace dávají přednost audiovizuálnímu obsahu na sociálních sítích a streamovacích platformách. Média čeká transformace do role producentů obsahu napříč kanály.
Na Forum Media se Petr Pavel vrací po čtyřech letech. Letos se bude věnovat nezastupitelné roli seriózních a na státu nezávislých médií pro fungování demokracie.
Čistý zisk přes 300 tisíc korun vytvořila v prvním roce své existence společnost Respekt Media, která vydává týdeník Respekt. Tržby dosáhly necelých 80 mil. Kč.
Předplatné The New York Times budou mít čtenáři Deníku N k dispozici na jeden rok a jedinou podmínkou pro jeho čerpání je nepřerušené klubové předplatné.
Mediální skupina Vltava Labe Media (VLM) oznámila, že podniká další kroky k posílení a modernizaci regionálního obchodu ve vydavatelské oblasti i oblasti classifieds. Zaměří se na zefektivnění procesů a rozvoj proklientského servisu.