Nejzajímavější obálky časopisů roku 2011
Končící rok byl bohatý na významné události, což se odrazilo i na titulních stranách zahraničních magazínů. Které byly nejzajímavější?
Končící rok byl bohatý na významné události, což se odrazilo i na titulních stranách zahraničních magazínů. Které byly nejzajímavější?
Nejsledovanějším pořadem pátečního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let byla Všechnopárty. Následovala Farma Vojty Kotka, která je zároveň nejsledovanějším pátečním večerním pořadem ve skupině 15-54.
Blogovací platforma Médium.cz nově poskytne autorům možnost nabízet své články a videa za předplatné.
Japonská streamingová služba Rakuten TV rozšířila v Česku svou nabídku o nový typ obsahu. Koncem října byly do bezplatných kanálů platformy přidány dva náboženské programy – Daystar a Daystar En Español.
Na úterní konferenci Czech Internet Forum diskutovali zástupci velkých českých médií o tom, jak se vyrovnat s dominancí globálních hráčů a jak najít udržitelný byznys model.
Pozice tuzemských deníků se nemění, když nejčtenějšími celostátními deníky jsou Blesk před MF Dnes a nejčtenějším regionálním deníkem Deník.
Economia představuje prémiové předplatné a členství v klubu HN. Nová služba HN All Access zajistí přístup k veškerému obsahu Hospodářských novin včetně podcastů a konferencí.
Deník Sport vnímá odebrání akreditací ze strany Slavie, Plzně a Baníku jako záminku a projev mocenského jednání a nově zvažuje i právní kroky proti tvrzením Jaroslava Tvrdíka.
Studie Digital AI 2025+ naznačuje, že mladší generace dávají přednost audiovizuálnímu obsahu na sociálních sítích a streamovacích platformách. Média čeká transformace do role producentů obsahu napříč kanály.
O proměně společnosti Albatros Media, akviziční strategii i nejnovějším cíli v podobě úspěšného vstupu na americký trh mluví generální ředitel společnosti Václav Kadlec.
Čistý zisk přes 300 tisíc korun vytvořila v prvním roce své existence společnost Respekt Media, která vydává týdeník Respekt. Tržby dosáhly necelých 80 mil. Kč.
Mediální skupina Vltava Labe Media (VLM) oznámila, že podniká další kroky k posílení a modernizaci regionálního obchodu ve vydavatelské oblasti i oblasti classifieds. Zaměří se na zefektivnění procesů a rozvoj proklientského servisu.
Barevná plocha na titulní straně magazínu Reportér je novým prvkem, který doplňuje dosud dominantní bílou.
Časopis Moje psychologie v nové kampani vzkazuje, že mluvit se sebou otevřeně a upřímně není nic divného ani neobvyklého.
Evropský mediální trh roste díky streamingu, online reklamě a novým modelům distribuce. Ziskovost mediálních firem však klesá a stále větší část trhu ovládají americké platformy, vyplývá z ročenky Media Industry Outlook.
Na Forum Media se Petr Pavel vrací po čtyřech letech. Letos se bude věnovat nezastupitelné roli seriózních a na státu nezávislých médií pro fungování demokracie.
Media projekt, klíčový výzkum čtenosti tištěných médií v Česku, vstoupí v roce 2027 do nové pětileté etapy. Kromě tradičního dotazování respondentů má nově využít i digitální technologie.

















