Povedené redesigny loga loňského roku

pátek, 30. prosince 2011, 08:50 Reklama MediaGuru

V návaznosti na ukázky nepovedených log přinášíme také deset nejlepších redesignů loga letošního roku. Je na co se dívat.

10 – CooperVision


Ne vždy tento způsob odlišné struktury a barvy funguje, ale v tomto případě se podařil elegantní a moderní redesign. Logo s jemnými odstíny akvarel odráží význam společnosti.

Design: Siegel+Gale

9 – Voices of Youth

Nové logo si hraje se všemi prvky názvu společnosti. Písmeno V je pouze načrtnuto, přičemž jeho druhá nožička končí v bublině symbolizující přímou řeč.

Design: Hyperakt

8 – Little Chef

Dobrý příklad redesignu aneb jak jemně a nenásilně zmodernizovat celkem složité logo.

Design: Venturethree

7 – Ocad University

Identita zachována. Jednoduše, solidně, flexibilně.

Design: Bruce Mau Design

6 – Mathaf, Arab Museum of Modern Art

Nápadité, silné a všestranné.

Design: Wolff Olins

5 – MIT Media Lab

Přesně ten druh loga, které nám nedá nepodívat se. Na jedné straně prolínající se barvy, na straně druhé odkaz k technologické stránce věci.

Design: E Roon Kang + TheGreenEyl

4 – Current

Jednoduché a nápadité. Slovo, které jakoby vlaje ve větru, ale přitom je vidět.

Design: Wolff Olins

3 – IFC

Na první pohled působí nové logo trochu nepořádně, což je výsledkem kombinace různých typů písma. Nicméně zde je to ku prospěchu věci, podtrhuje to totiž neformálnost, která spoluvytváří identitu společnosti.

Design: Feel Good Anyway

2 – Peru

Co k tomu dodat. Národní logo šikovně posiluje národní identitu s využitím lehce zapamatovatelných prvků.

Design: FutureBrand

1 – Starbucks


Redesignem svého loga Starbucks neztratil nic ze své dlouho budované identity. Změnou se logo odlehčilo a nechalo vyniknout barvy své sirény.

Design: Lippincott + Starbucks Global Creative

Zdroj: El Poder de las Ideas

-kch-